Är det ingen mer än jag som märkt att Taco är en fake???? Taco far runt över hela jävla FB o postar en massa spam. Allt ifrån kändisar som kommer ut till politiker som stiftar lagar. O en massa folk har svarat seriöst på detta??? Var snäll o skit i att svara på Tacos muppiga trådar så kanske han tröttnar. Mvh Finkel
Är det ingen mer än jag som märkt att Taco är en fake???? Taco far runt över hela jävla FB o postar en massa spam. Allt ifrån kändisar som kommer ut till politiker som stiftar lagar. O en massa folk har svarat seriöst på detta??? Var snäll o skit i att svara på Tacos muppiga trådar så kanske han tröttnar. Mvh Finkel
Nog verkar han misslyckad allt. Men jag blev medlem på FB för att kunna diskutera lite olika teman. Inte för att behöva läsa sån där skit. Jag uppskattar även roliga o sjuka inlägg då o då men Taco är inte enligt mig ett skit rolig utan bara tragisk. Fy fan om mitt liv skulle bli så patetiskt, att jag var tvungen att hitta på en sån massa skit på ett anonymt forum, för att få ut någon tillfredställelse i min tillvaro. Då tog jag fan hellre livet av mig. Finns det nån som tycker Taco är rolig?????? mvh finkel