2003-08-16, 00:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Är det ingen mer än jag som märkt att Taco är en fake???? Taco far runt över hela jävla FB o postar en massa spam. Allt ifrån kändisar som kommer ut till politiker som stiftar lagar. O en massa folk har svarat seriöst på detta??? Var snäll o skit i att svara på Tacos muppiga trådar så kanske han tröttnar. Mvh Finkel
Citera
2003-08-16, 00:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: TACO JALAPENO

Citat:
Ursprungligen postat av finkel
Är det ingen mer än jag som märkt att Taco är en fake???? Taco far runt över hela jävla FB o postar en massa spam. Allt ifrån kändisar som kommer ut till politiker som stiftar lagar. O en massa folk har svarat seriöst på detta??? Var snäll o skit i att svara på Tacos muppiga trådar så kanske han tröttnar. Mvh Finkel

banna honom för fan 8)
Citera
2003-08-16, 01:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Taco snubben e det inget att bry sig om han verkar vara helt nerrökt av Heroin lr liknade drog
Citera
2003-08-16, 01:04
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIR
Taco snubben e det inget att bry sig om han verkar vara helt nerrökt av Heroin lr liknade drog

det är en misslyckad ö-kändis
Citera
2003-08-16, 01:06
äldre konto (old)
Ej medlem
Finkel, ge lite exempel (url) så att du verkar lite mer saklig i det du hävdar, för oss som inte är lika insatta?

-Laura
Citera
2003-08-16, 01:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Finkel, ge lite exempel (url) så att du verkar lite mer saklig i det du hävdar, för oss som inte är lika insatta?

-Laura

exakt.
Citera
2003-08-16, 01:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Nog verkar han misslyckad allt. Men jag blev medlem på FB för att kunna diskutera lite olika teman. Inte för att behöva läsa sån där skit. Jag uppskattar även roliga o sjuka inlägg då o då men Taco är inte enligt mig ett skit rolig utan bara tragisk. Fy fan om mitt liv skulle bli så patetiskt, att jag var tvungen att hitta på en sån massa skit på ett anonymt forum, för att få ut någon tillfredställelse i min tillvaro. Då tog jag fan hellre livet av mig. Finns det nån som tycker Taco är rolig?????? mvh finkel
Citera
2003-08-16, 01:17
äldre konto (old)
Ej medlem
Det enklaste är att kolla hela hans history. Tror inte han skrivit ett vettigt inlägg. http://www2.flashback.info/scan/search.php?search_author=Taco+Jalapeno
Citera
2003-08-16, 01:17
äldre konto (old)
Ej medlem
.

finkel:
Citat:
Finns det nån som tycker Taco är rolig??????
Nope, här skulle jag skriva vad tyckte om honom men eftersom jag har en varning i bagaget så nöjer jag mig med tramspelle.
Citera
2003-08-16, 01:24
Medlem
Securions avatar
Re: .

Citat:
Ursprungligen postat av Michey
finkel:
Citat:
Finns det nån som tycker Taco är rolig??????
Nope, här skulle jag skriva vad tyckte om honom men eftersom jag har en varning i bagaget så nöjer jag mig med tramspelle.

Har du en varning? När fick du den?
Citera
2003-08-16, 11:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja usch vilken vedervärdig människa, banna honom.
Citera
2003-08-16, 17:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finkel
Det enklaste är att kolla hela hans history. Tror inte han skrivit ett vettigt inlägg. http://www2.flashback.info/scan/search.php?search_author=Taco+Jalapeno

Okej, jag förstår. Men såna där lallare har väl alla forum? Det går ju inte att komma bort från..

-Laura
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in