2008-12-18, 17:21
Medlem
Dorothees avatar
Nu börjar andra hemsidor bli lite 'juligare' lite mer rött och lite mer tomtar. borde inte flashback göra det lite juligt? en tomteluva på katten är väl inte för mycket begärt?
Jag tycker det vore trevligt med lite juleglädje på flashback också. omväxling
Kom med förslag!
Citera
2008-12-18, 17:23
Medlem
pang olufsens avatar
Flashback ägs av Judar, dom firar inte jul.
Citera
2008-12-18, 17:25
Medlem
Dorothees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pang olufsen
Flashback ägs av Judar, dom firar inte jul.

På riktigt? känns lite bakåtsträvande att bara för att man är Jude så kan man inte fira julen och glädjas av den. Dom flesta medlemmarna på flashback firar väl julen ändå
Citera
2008-12-18, 17:38
Medlem
Läskigs avatar
Flashback är en hemsida och inte en fysiks person, hemsidor kan inte känna glädje, f.ö. har judar sina egna högtider där de kan glädjas...
Citera
2008-12-18, 17:50
Medlem
mentozs avatar
Jag tycker samma här. Vad blir inte bättre än lite julkänsla så här inför julen

Knåpande ihop en logga som exempel.

http://triton.imageshack.us/Himg58/scaled.php?server=58&filename=logove3.gif&xsize=57 8&ysize=480
Citera
2008-12-18, 18:10
Medlem
Rostmannens avatar
Kan ju stänga sidan som dom gjorde vid "25års jubileumet"
Citera
2008-12-18, 19:33
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Flashback är en hemsida och inte en fysiks person, hemsidor kan inte känna glädje, f.ö. har judar sina egna högtider där de kan glädjas...
Man kan väl göra om sidan för att dess användare ska känna glädje? Trevligt med omväxling!
Citera
2008-12-18, 19:39
Medlem
Läskigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Man kan väl göra om sidan för att dess användare ska känna glädje? Trevligt med omväxling!

Men vi som är emot julafton och föråldrade traditioner kommer känna mer avsky än glädje, Flashback bör definitivt hållas neutral från sådant.
Citera
2008-12-18, 20:00
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorothee
Nu börjar andra hemsidor bli lite 'juligare' lite mer rött och lite mer tomtar. borde inte flashback göra det lite juligt? en tomteluva på katten är väl inte för mycket begärt?
Jag tycker det vore trevligt med lite juleglädje på flashback också. omväxling
Kom med förslag!
Sätta en tomteluva på FB-katten?
Citera
2008-12-18, 20:09
Medlem
deepongis avatar
Personligen är sjukt trött på julteman på diverse forum/hemsidor. Jag är tacksam att jag slipper se det på Flashback också.
Citera
2008-12-18, 21:42
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Kan ju stänga sidan som dom gjorde vid "25års jubileumet"

Ja just det fan, det hade jag glömt. Man blev sjukt förvånad när man inte kom in där den dagen .

OnT: Tycker inget jultema behövs det ser proffsigare och seriösare ut om det är kvar som det är.
Citera
2008-12-18, 21:43
Medlem
Dorothees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Men vi som är emot julafton och föråldrade traditioner kommer känna mer avsky än glädje, Flashback bör definitivt hållas neutral från sådant.

nejmen fy fan vad torrt. Julafton är inget annat än att känna glädje för mig. desseutom vore det kul när ens omgivning förändrats. speciellt för medlemmar med 3333 inlägg som verkar spendera hela dagarna här mrhm
Omväxling är bra.

Kanske ta bort ciggen från katten eller vad som helst! sen sätta tillbaka den vid januari.
Sen vore det kul om man kunde typ skriva med röd text eller ha tomtesmileys!
bara tillfälligt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in