Citat:
Ursprungligen postat av Flipp-Flopp
Undrar bara om någon annan har känt samma eller kan förstå? Jag är kille och inte bög.
Jag har haft många kompisar i mitt liv. Har för det mesta alltid haft någon/några att ha kul med/umgås med. Men under min studietid träffade jag en ny vän. jag kan säga så att han betyder väldigt mycket för mig. Känner nästan så att mitt liv inte är mycket värt utan honom ibland. Han är min bästa vän... Vi har gjort det mesta tillsammans och jag kan prata med honom om allt... Om jag eller han har några problem pratar vi alltid med varandra, (men detta jag skriver nu kan jag inte säga till honom).
Nu är det så att jag har flyttat och känner en riktig tomhet... Känns som att han betyder så mycket att jag inte borde flyttat...
Vad skulle ni på fb ha gjort? Han är ju ändå bara en vän... på något sätt... Det känns ju knäppt att flytta tillbaks... Jag kan ju inte bygga mi8tt liv på honom. Han kan ju flytta rätt som det är.
Har ett par kompisar som är så pass nära att jag skulle kunna gå till dem med vad som helst när som helst. Det är klart att jag älskar dem. Dom älskar också mig.
Förstår att du känner saknad om du flyttat ifrån en nära vän. Det skulle jag också göra. "Han är bara en vän", det är just det, till att börja med är han inte BARA en vän. Det som är så bra med vänner är att man kan flytta hur långt bort man vill. Dom kommer fortfarande att vara ens vänner när man kommer tillbaka. Gissar nog att han saknar dig lika mycket. Det gör riktigt goda vänner

Saknar mina vänner om det bara går ett par dagar utan att jag hör av dem...