2003-08-15, 14:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Finns den omrycktade billy_jet här inne på något forum skall jag banna dig.

Här får alla framtida billy_jettar sina varningar.

[color=red]Jag varnar er alla Billy_jettar, med så många varningar att ni aldrig kommer hit mera.[/color]

Snart kommer de beryktade ip blockarna på hela skåne, bara för att stoppa billy_jettan, så snart admin får,,, ur ,,, ni vet
Citera
2003-08-15, 15:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Börja misstänka att det är du själv som har skapat billy-jet och har drivit det hela i absurdum för att sen hävda "men titta nu dyker han upp igen" och sen får du banna vem du vill
Citera
2003-08-15, 15:33
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
Börja misstänka att det är du själv som har skapat billy-jet och har drivit det hela i absurdum för att sen hävda "men titta nu dyker han upp igen" och sen får du banna vem du vill

Är det bara du som inte fattar att "Securion." inte är jag?
Hur kan det komma sig...?
Citera
2003-08-15, 15:34
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Citat:

Kanske kom in nyss och inte såg skillnaden.
Citera
2003-08-15, 15:36
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Citat:

Kanske kom in nyss och inte såg skillnaden.

Ja kan vara så. Isf ber jag om ursäkt för att jag lät nedlåtande...
Citera
2003-08-15, 15:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Billy_jet lever?

Citat:
Ursprungligen postat av Securion.
Finns den omrycktade billy_jet här inne på något forum skall jag banna dig.

Här får alla framtida billy_jettar sina varningar.

[color=red]Jag varnar er alla Billy_jettar, med så många varningar att ni aldrig kommer hit mera.[/color]

Snart kommer de beryktade ip blockarna på hela skåne, bara för att stoppa billy_jettan, så snart admin får,,, ur ,,, ni vet ;)
Vad är egentligen ditt problem? Har du inget bättre för dig?
Citera
2003-08-15, 16:21
äldre konto (old)
Ej medlem
De Large.
Tur att inte Aron fick en varning.

esping

Passa dig , jag är mörkrets lord här inne.
Jag lyder under de satanistiska lagarna.
Bläääääääää[/b]
Citera
2003-08-15, 16:22
äldre konto (old)
Ej medlem
Aron

Hehe, jag får berömma dig för din humor.
Citera
2003-08-15, 16:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
esping

Passa dig , jag är mörkrets lord här inne.
Jag lyder under de satanistiska lagarna.
Bläääääääää[/b]
Normalt funtade människor brukar ganska lätt kunna gå vidare i livet om det är något som inte faller dom på läppen, men du beter dig som ett sårat barn. Är det någon slags upprättelse du vill ha så kör du nog med fel taktik.

Sommarloven är uppenbarligen för långa nu för tiden. :roll:
Citera
2003-08-15, 16:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Detta är viktigt

Alla billyo_jets måste ut, Varför . Låt mig förklara han har bara onda och vidriga uppsåt. Jag har stöt på han flertalet gången i tjänsten så jag talar av empirisk erfarenhet. Securion. du måste göra rent hus med denna man jag vädjar direkt till ditt hjärna.. Saker ni inte visste om Billy

1. Han kan utöva svart magi

2. Han är kriminell

3. Han lyssnar på Per Gessle

.... har en fråga till står i faggorna att välja ut en bild på forumet. Har 2 möjliga kandidater den ena Ricard Wagner nr två är ingen mindre än den kända nazijägaren och charmören Simon Weisenthal... Har ni andra förslag tveka inte att skriva!
Citera
2003-08-15, 17:12
äldre konto (old)
Ej medlem
esping

Du är töntigt godtrogen, jag hade inte ens en chans att diskutera med Securion från början, jag blev varnad för att jag gav ett skämt och trängde han i ett hörn.
Skämtade jag sen mer om honnom gav han mig varningar, men han fick hoppa på mig med en kontoversiell bild av ett utvecklingsstört barn, han skymfade därmed alla cp-skadade i världen ( jag är ju trots allt enligt många en onormalt funtad människa ).
Trodde du att man kan prata med Securion?
Han vänder ingen andra kind och BER ALDRIG OM URSÄKT.
Detta är Sataniska lagar han följer, konstigt nog bad han om ursäkt för sitt plumpa uttalande till The Observer, som var ett MYCKET starkt personangrepp.

Förresten om du nu är så ståtlig, varför bryr du dig om detta?
Snälla säg vilken taktik jag skall köra om jag vill ha upprättelse,
OBS det funkade inte med att diskutera
Då svarade han ej.
OBS det funkade inte med att skoja
Då gav han varning
OBS Det funkade inte med att tvinga sig till en ursäkt
Då fick han mig bannad.

[color=darkred]Så länge Securion inte kommer att offentligt kunge sina dåraktiga och orätta handlingar, så länge billy_jet är bannad och kampen mot honnom kommer att fortsätta, kommer jag aldrig sluta skriva i FB olika forum.
Jag kräver upprättelse jag kräver en omedelbar ursäkt från både admin och Securion.
Kalla mig barnslig, det är inte jag som gnäller om IP banningar och att TYSTA ned folk.
Jag står för total yttrandefrihet, för alla.[/color]
Citera
2003-08-15, 17:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion.
Snälla säg vilken taktik jag skall köra om jag vill ha upprättelse,
OBS det funkade inte med att diskutera
Då svarade han ej.
OBS det funkade inte med att skoja
Då gav han varning
OBS Det funkade inte med att tvinga sig till en ursäkt
Då fick han mig bannad.

Ta dina bekymmer om FB med admin då. Det är inte Securion som slutgiltigt bestämmer. Att du håller på att sabba så här, gör ju bara alla inblandade förbannade. Du vinner ju knappast sympati för din sak genom att bete dig som en jävla barnunge. Moddar har blivit avsatta av admin förrut, när det har funnits befog för det. Om du hade skött dina kort rätt o haft giltig anledning att klaga på Securion så skulle du ta det med admin. Du gör ju inte mkt för att bättra på dina chanser till "upprättelse" genom att bete dig såhär. Det måste du väl fan begripa????? Skaffa dig nåt vettigt att göra i stället eller ta detta med admin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in