2010-02-17, 21:42
Medlem
Persones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azel
det som står på SR är vad han fick allt som allt för allt haha
Det kan ju inte vara sant. Han blåste ju folk på en jävvla massa pengar.
140 timmars samhällstjänst och 10000 till vardera tjej står det ju bara.
Det kan inte vara även domen för bedrägerierna inbakade i det futtiga?
Citera
2010-02-17, 22:37
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Sam Andersson, vilken pajas. 140 timmars samhällstjänst HAHAHA. Killen kommer att få skura rent toaletterna på centralstationen 140 timmar = 3,5 v. Från champange till toavatten, bra jobbat.

http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=3450765

Citat:
Enligt tingsrätten så är det bevisat att 20-åringen skrivit inläggen och dömer därför honom tillsammans med en del andra brott till sammanlagt 140 timmars samhällstjänst och skyddstillsyn. Dessutom ska han betala 10 000 kronor var i skadestånd till tjejerna.

Troligtvis så betalar han inte böterna, vilket medför att han hamnar hos KFM.

Citera
2010-02-18, 03:24
Medlem
Mesigare åtal får man ta mig fan leta efter. Vad är det för värld vi lever i?
Citera
2010-02-18, 17:11
Medlem
888simpsons avatar
hurra hurra jag blev frikänd
Citera
2010-02-18, 19:15
Medlem
dandifieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 888simpson
hurra hurra jag blev frikänd
Hur blev det för de andra inblandade?
Citera
2010-02-19, 00:16
Medlem
888simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dandified
Hur blev det för de andra inblandade?

saman fick som sakt 140 timmars Samhällstjänst, skyddstillsyn och skadestånd på 20 000 kr till tjejerna + skadestånd på 412 000 kr som skall motsvara 6 månaders fängelse

källa: GP tidningsupplaga 18 feb
Citera
2010-02-21, 18:08
Medlem
Markdaisys avatar
Såg Sam på modesty igår. Han gick runt och puttade på olika människor och han var allmänt jobbig. Han gick till och med fram till mig och knuffade. Jag knuffade tillbaka och hans "polare" kom fram och bad om ursäkt. Måste vara riktigt jävla jobbigt att vara med den killen då han gjorde detta rätt konstant.

Hur som helst så hade han varit en jobbig jävel mot massa och det hela slutade med att han blev nerputtad utanför modesty av en skön jävel. Såg riktigt kul ut då han fick falla ner i snön 2 ggr. Han drog genast upp sin telefon och skulle ringa sina homeboys vilket inte gick så jävla bra då han inte kunde bilda en vettig mening pga sitt berus.

Han hade startat en fight med minst 3 - 5personer inne på klubben (bland annat bitchslapat en kille) och drog ner en massa glas och flaskor på golvet för att han var överpackad. Beställde drinkar som säkert slutade på en farbror grå den kvällen. Verkar inte som om domen mot honom har haft någon som helst verkan.

Jag har en del vänner som har gått i samma klass och umgåtts med honom. Allt som alla säger om honom är sant. Han är en dryg jävel.
Citera
2010-02-21, 20:46
Bannlyst
Kolla mera på http://mordhotare2.tk
där står allt om saman andersson. alla hans bedrägerier, polisförhör, etc.

enjoy
Citera
2010-02-21, 23:46
Medlem
Markdaisys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nefrit
Kolla mera på http://mordhotare2.tk
där står allt om saman andersson. alla hans bedrägerier, polisförhör, etc.

enjoy

Ögongodis
Citera
2010-02-22, 09:19
Bannlyst
Vet inte om detta är till något som helst intresse. Men enligt en blogg som jag läser ur nu så ska BabyBelle och vår Saman har haft en liten fling. Inlägget är daterat den 20e februari 2010. Jag vet dessutom vem denna tjejen är som har skrivit bloggen så jag tror inte det är någonting hon hittat på. Har dock bara träffat henne en gång men hon verkar väldigt ödmjuk.
Lite citat ur bloggen :

Citat:
Det visade sig att **** kände hennes "pojkvän", Sam Andersson, dom börjar snacka och han frågar **** vafan hon gör med henne och pekar på Olga. **** står som ett frågetecken och säger: Va, är inte det din flickvän?, eller vadå?

Sam och hans vänner börjar as garva. Sam säger något i stil med, haha det där ludret, har satt på henne en gång, inget mer med det. Olga flyr därifrån och aliette strax bakom. Jag sitter kvar på barstolen och förstår absolut ingenting, ***** säger åt mig att vänta lite, så ska hon förklara allt. Det visade sig iallafall att hon hade hittat på att hon var tillsammans med Sam. Varför ens ljuga om det?!

Citat:
Jag ringer upp mina sista batterier och det kommer fram signaler, men inget svar. Jag fattar direkt att hon stack för att hon ville träffa sam, varför inte bara säga det?!

Så jag antar att Saman Andersson har hittat sin själsfrände. Jag har läst igenom hela denna tråden och även läst lite om BabyBelle och båda verkar vara helt jävla pantade. Jag väntar på den dagen då Saman försöker vara kaxig mot mig på krogen.
Senast redigerad av OMGClayAiken 2010-02-22 kl. 09:55.
Citera
2010-02-22, 12:17
Medlem
Persones avatar
Saman Andersson och Babybelle. Göteborgs bottenskrap.
Herregud vad äckligt det kan bli.
Citera
2010-02-22, 13:25
Medlem
Markdaisys avatar
Hur har Sam tänkt att betala tillbaka? 140 h samhällstjänst + 412 000 kr (bedrägeri) + 20k till dem två tjejerna. Detta skulle motsvara 6 månaders fängelse ifall jag inte minns fel. Han kan ju knappast undgå skadeståndet till tjejerna men ändå är han ute på krogen och leker high roller. Han har ju garanterat bränt upp alla deg han lyckades skaffa sig genom bedrägeriet. Någon som sitter inne på lite fakta när dem bestämmer sig för att han ska dras in på kåken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in