Vet inte om detta är till något som helst intresse. Men enligt en blogg som jag läser ur nu så ska BabyBelle och vår Saman har haft en liten fling. Inlägget är daterat den 20e februari 2010. Jag vet dessutom vem denna tjejen är som har skrivit bloggen så jag tror inte det är någonting hon hittat på. Har dock bara träffat henne en gång men hon verkar väldigt ödmjuk.
Lite citat ur bloggen :
Citat:
Det visade sig att **** kände hennes "pojkvän", Sam Andersson, dom börjar snacka och han frågar **** vafan hon gör med henne och pekar på Olga. **** står som ett frågetecken och säger: Va, är inte det din flickvän?, eller vadå?
Sam och hans vänner börjar as garva. Sam säger något i stil med, haha det där ludret, har satt på henne en gång, inget mer med det. Olga flyr därifrån och aliette strax bakom. Jag sitter kvar på barstolen och förstår absolut ingenting, ***** säger åt mig att vänta lite, så ska hon förklara allt. Det visade sig iallafall att hon hade hittat på att hon var tillsammans med Sam. Varför ens ljuga om det?!
Citat:
Jag ringer upp mina sista batterier och det kommer fram signaler, men inget svar. Jag fattar direkt att hon stack för att hon ville träffa sam, varför inte bara säga det?!
Så jag antar att Saman Andersson har hittat sin själsfrände. Jag har läst igenom hela denna tråden och även läst lite om BabyBelle och båda verkar vara helt jävla pantade. Jag väntar på den dagen då Saman försöker vara kaxig mot mig på krogen.