2009-07-20, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Efter att ha sett Pärlans mål ett antal gånger så måste jag säga att det kandiderar till årets snyggaste mål hittils. Jävlar vad rätt han kommer, grabben!
Jepp, riktigt jävla snyggt!
Citera
2009-07-20, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenWay1986
Varför får Kim Olsen fortsatt förtroende, även fast att han aldrig levererar? Årets flopp i mitt tycke!

Och hur kommer det sig att Porokara blev utbytt, trots att han var den ende som var konstruktiv rent offensivt?

:O

Inte följt er överhuvudtaget, har han varit så jävla dålig? Var inte han riktigt het i höstas?
Citera
2009-07-20, 23:37
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Undrar vad en som levererar särskrivning på särskrivning gör på ett forum för vuxna.

Ärligt talat, du verkar inte vilja förstå, trolljävel. Du skämmer ut dig själv och drar alla göteborgare med dig ner i smutsen, synd då det annars är ett rätt trevligt släkte.

Alla som var på stadion idag fattade Rolles intentioner med det bytet när 2 minuter återstod av övertiden. Ett MFF som i hela andra halvlek skrek efter en spelare med Labinots kvalitéer men som fick Ofere istället, för att sedan göra bytet när matchen ändå redan är körd. Det bytet gick bara inte att misstolka. Rolle ska väck nu, detta håller fan inte. Han skämmer ut sig mer och mer för varje match som går.
Märkligt att inte pressen fått nyss om denna konspirationsteori än som brukar vara så kåta på labbes förfaranden, du kanske bör kontakta dom snarast. Och förlåt att jag uppfattas som en mupp bara för att jag inte tycker som ni, ni kanske kan vara så vänliga att förklara mina funderingar istället. Och så ber jag så hemskt mycket om ursäkt om du inte förstått vad jag skrivit....eller du kanske inte vill förstå
Senast redigerad av funeral 2009-07-20 kl. 23:42.
Citera
2009-07-20, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Märkligt att inte pressen fått nyss om denna konspirationsteori än som brukar vara så kåta på labbes förfaranden, du kanske bör kontakta dom snarast. Och förlåt att jag uppfattas som en mupp bara för att jag inte tycker som ni, ni kanske kan vara så vänliga att förklara mina funderingar istället. Och så ber jag så hemskt mycket om ursäkt om du inte förstått vad jag skrivit....eller du kanske inte vill förstå
Vad är din förklaring till bytet då i 92:a minuten? Tidsfördröjande byte för att säkra poängen? Eller försökte Rolle vara taktiskt slug och vänta in till exakt när 2 minuter återstod för att byta in Labinot, så att han hade lagom med tid för att kunna åstadkomma en förändring. Det bytet går inte att förklara på något annat vis än att helsingborgaren ville förnedra Labinot.
Citera
2009-07-20, 23:49
Medlem
BridgeRocks avatar
Lite synd att vi inte lyckades få in ett tredje mål mot GAIS. Dock så ska vi ändå vara rätt glad att dom inte fick någon boll i slutet heller, då båda lagen hade flera riktigt vassa chanser. Jaja, 1 poäng är alltid en poäng men man vill hellre ha 3p, så é det bara.

Vi ses på Råsunda!
Citera
2009-07-20, 23:57
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Vad är din förklaring till bytet då i 92:a minuten? Tidsfördröjande byte för att säkra poängen? Eller försökte Rolle vara taktiskt slug och vänta in till exakt när 2 minuter återstod för att byta in Labinot, så att han hade lagom med tid för att kunna åstadkomma en förändring. Det bytet går inte att förklara på något annat vis än att helsingborgaren ville förnedra Labinot.
Hade det varit samma gnäll om en annan spelare blivit inbytt då? Troligtvis inte, labbe har haft svårt att platsa i både sitt klubblag och i u21, det är fakta.
Och att man bytte in just honom tror jag är en slump, hade han varit ute att förnedra honom hade han ju givetvis kört klassikern byta in och byta ut under samma match.Det ska bli spännande att se om han finns kvar nästa match, vad förvånade alla blir om han spelar från start då.
Citera
2009-07-21, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BridgeRock
Lite synd att vi inte lyckades få in ett tredje mål mot GAIS. Dock så ska vi ändå vara rätt glad att dom inte fick någon boll i slutet heller, då båda lagen hade flera riktigt vassa chanser. Jaja, 1 poäng är alltid en poäng men man vill hellre ha 3p, så é det bara.

Vi ses på Råsunda!

Det hade varit orättvist om GAIS satt en tredje, och lika orättvist om AIK också gjort det, så delad poäng känns ganska bra tycker jag!
Citera
2009-07-21, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Hade det varit samma gnäll om en annan spelare blivit inbytt då? Troligtvis inte, labbe har haft svårt att platsa i både sitt klubblag och i u21, det är fakta.
Och att man bytte in just honom tror jag är en slump, hade han varit ute att förnedra honom hade han ju givetvis kört klassikern byta in och byta ut under samma match.Det ska bli spännande att se om han finns kvar nästa match, vad förvånade alla blir om han spelar från start då.
Labbe har inte haft svårt att platsa i sitt klubblag, vilken sten har du sovit under de senaste månaderna? Han har varit vår överlägset bäste och spelat varenda minut innan han skrev på för turkarna. Alla såg hur tydligt att MFF skrek efter Labinots kvalitéer hela andra halvlek, likväl sket Rolle blankt i att byta in honom förrän när det ändå redan var kört. Innan dess hade han tex bytt in den alltid lika briljanta Ofere...

Sen blir inte jag förvånad om Labbe spelar från start härnäst. Nilsson inser nog att hans jobb är på spel och då håller det inte att lämna de bästa utanför.
Citera
2009-07-21, 00:07
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
En av dom sämsta matcherna jag sett på söderstadion nånsin Nu gäller det att brassarna blir spelklara till bortamatchen mot ÖIS, dom kommer göra skillnad..vilket iofs vilken superettanspelare som helst skulle göra i det här gänget
Citera
2009-07-21, 00:33
Medlem
Niths avatar
hahha detta ska bli underbart att pika bajenpolarna med

ÖRGRYTE - HALLÅ?! hahah

och så jävla negativ tony är
håller på och säger att ni ska kämpa för att hålla kvar platsen, jävla motivation och trust i deeeet!
haha, "super1an, here they come!"
Citera
2009-07-21, 00:34
Medlem
benzins avatar
Jag tycker för övrigt att domaren gjorde en bra(!) insats mellan GAIS - AIK.
Något gult kort var väl lite märkligt + att han tillät GAIS ta lite väl god tid på sig vid vissa situationer.
Citera
2009-07-21, 00:56
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzin
Jag tycker för övrigt att domaren gjorde en bra(!) insats mellan GAIS - AIK.
Något gult kort var väl lite märkligt + att han tillät GAIS ta lite väl god tid på sig vid vissa situationer.

Jag vill påstå att Stålhammar är Allsvenskans absolut sämsta domare! Han har noll spelförståelse och enda anledningen att han fortfarande är kvar är att han är lika dålig åt båda hållen!

Plus på matchen:
- Wanderson, fenomenal spelare! Varje match ni får behålla honom ska ni vara glada!
- 2-0 målet, i övrigt var dock Pär väldigt osynlig
- Obolo, underbar targetspelare och ovärderlig för gnaget!
- Återhämtningen, som matchen utvecklade sig får man vara nöjd med 1 poäng borta mot Gais.

Minus:
- Bortastå, varför inte ställa oss på övre för? Hatar dessa ståplatser som är 7 trappor höga och 600 meter breda
- 1-0 målet, hur försvarar man sig mot ett sånt?
- Bojans friläge
- Bojan¨och ortiz gör det mkt bra i spelfördelandet och Obolo är strålande som bollmötare men ngn av dessa måste då och då ta djupledslöpningar. Väldigt lätt att försvara sig när endast Mutumba försöker trasa sönder Gais-försvaret
- Okunnig och trött bortapublik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in