Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Det är fortfarande rätt jobbigt att vara GAIS:are, men det här var åtminstone ett myrsteg i rätt riktning och visade om inte annat att laget trots uppenbara brister besitter åtminstone lite kämpaglöd. Kul för Calum Angus att få göra en sån debut. Låt oss hoppas att han petar Jonas Lundén till nästa match! Mårtensson och Lindström i matchen mot AIK ger en mängd omdispositioner förhoppningsvis. In med Mervan Celik och Johan Pettersson, den förste åtminstone i truppen!
Det var inte Calum som gjorde målet, utan han erkände att han inte nuddade. Alltså var det vår gode.......... Wandersoooooooooooooooooon Do Carmoooooooooo! Ledare av poängligan, ledare av skytteligan. Allsvenskans utan konkurrens bästa spelare! Att göra mål från mittplan i 94:e minuten är helt magiskt. Fan vad jag älskar den grabben. Och GAIS. Andra halvlek vet jag inte var HBK var. På läktarn kanske.
Men håller ändå med i det du säger - GAIS kan bättre! Och så länge Wanderson och Pärlan tror att vi kan hamna på övre halvan, ja då tror jag med det. Bara att blicka framåt mot dubbelmötet med AIK nu. Tyckte ändå det syntes i spelarna att supportrarna varit på Gaisgården!