2009-07-12, 00:48
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Censurerad
Jag hoppas turkarna blåser honom på lön som de blåste Järdler och Risp
hahha, hur mkt exakt?
Citera
2009-07-12, 01:52
Medlem
Hertigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Du läste bara rubrikerna va? Visa mig ett enda citat där Labinot påstår sig blivit felaktigt eller orättvist behandlad. Kan du inte göra det hoppas jag du gör en pudel, annars är jag den som ber om ursäkt.

Varför skulle det behövas ett citat där han säger sig bli felaktigt eller orättvist behandlad?? Funeral hävdade att Harbuzi grinade ut i medierna, vilket jag till viss del kan hålla med om. Dock tycker jag inte att han klagade rakt ut, men man märkte av att han var besviken över att inte bli uttagen. Harbuzi har ju till och med efteråt gått ut och sagt att han kan uppfattas som grinig, detta förklarade han genom att han "alltid vill spela och blir besviken när han inte får starta".

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/u21em/article5441460.ab
Senast redigerad av Hertigen 2009-07-12 kl. 01:56.
Citera
2009-07-12, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hertigen
Varför skulle det behövas ett citat där han säger sig bli felaktigt eller orättvist behandlad?? Funeral hävdade att Harbuzi grinade ut i medierna, vilket jag till viss del kan hålla med om. Dock tycker jag inte att han klagade rakt ut, men man märkte av att han var besviken över att inte bli uttagen. Harbuzi har ju till och med efteråt gått ut och sagt att han kan uppfattas som grinig, detta förklarade han genom att han "alltid vill spela och blir besviken när han inte får starta".

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/u21em/article5441460.ab
Han har aldrig hävdat att laguttagningarna varit felaktiga, ber återigen funeral att hitta ett enda citat som framställer Labinot som osympatisk, grinig eller kaxig. Ett enda gnälligt citat alltså. Själv tycker jag han var klockren i sina uttalanden turneringen igenom. Men somliga läser bara rubriker.
Citera
2009-07-12, 09:57
Medlem
LastCaresss avatar
När man som gårdare kände en gnutta hopp efter Helsingborgsmatchen så kommer KFF och knullar ens lag till oigenkänlighet likt en sönderpippad knulldocka. -19 i målskillnad, nedflyttningsplatsen flåsar en i nacken likt kronofogden. Det kan inte bli djävligare, jag har på millimetern gett upp hoppet.

Citera
2009-07-12, 10:03
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Han har aldrig hävdat att laguttagningarna varit felaktiga, ber återigen funeral att hitta ett enda citat som framställer Labinot som osympatisk, grinig eller kaxig. Ett enda gnälligt citat alltså. Själv tycker jag han var klockren i sina uttalanden turneringen igenom. Men somliga läser bara rubriker.
Vi har nog väldigt olika syn vad gäller Harbuzis uttalanden, om det är för att du är malmlit ska jag låta vara osagt
Citera
2009-07-12, 13:47
Medlem
Krayziebones avatar
Ska bara bli skönt slippa höra på Mrs. Harbuzis grinerier och gnällerier.
Citera
2009-07-12, 15:41
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Hur kan något förta glädjen när man just kört över ett lag med 6-1?

Lägg ner för fan.

Inte svårt alls när man möter lag som spelar som Djurgården spelade igår eller mot oss i hemmapremiären, man kände lite efter matchen "6-0, kanon, men dom kunde gjort några till"
Citera
2009-07-12, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Vi har nog väldigt olika syn vad gäller Harbuzis uttalanden, om det är för att du är malmlit ska jag låta vara osagt
Så du hittade alltså inget citat.
Citera
2009-07-12, 20:01
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
När man som gårdare kände en gnutta hopp efter Helsingborgsmatchen så kommer KFF och knullar ens lag till oigenkänlighet likt en sönderpippad knulldocka. -19 i målskillnad, nedflyttningsplatsen flåsar en i nacken likt kronofogden. Det kan inte bli djävligare, jag har på millimetern gett upp hoppet.

Är man djurgårdare så kallar man inte sig själv gårdare eller ger upp.
Citera
2009-07-12, 20:19
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Det är fortfarande rätt jobbigt att vara GAIS:are, men det här var åtminstone ett myrsteg i rätt riktning och visade om inte annat att laget trots uppenbara brister besitter åtminstone lite kämpaglöd. Kul för Calum Angus att få göra en sån debut. Låt oss hoppas att han petar Jonas Lundén till nästa match! Mårtensson och Lindström i matchen mot AIK ger en mängd omdispositioner förhoppningsvis. In med Mervan Celik och Johan Pettersson, den förste åtminstone i truppen!
Citera
2009-07-12, 20:28
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Är man djurgårdare så kallar man inte sig själv gårdare eller ger upp.

Jag kallar mig vad fan jag vill.
Citera
2009-07-12, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Det är fortfarande rätt jobbigt att vara GAIS:are, men det här var åtminstone ett myrsteg i rätt riktning och visade om inte annat att laget trots uppenbara brister besitter åtminstone lite kämpaglöd. Kul för Calum Angus att få göra en sån debut. Låt oss hoppas att han petar Jonas Lundén till nästa match! Mårtensson och Lindström i matchen mot AIK ger en mängd omdispositioner förhoppningsvis. In med Mervan Celik och Johan Pettersson, den förste åtminstone i truppen!

Det var inte Calum som gjorde målet, utan han erkände att han inte nuddade. Alltså var det vår gode.......... Wandersoooooooooooooooooon Do Carmoooooooooo! Ledare av poängligan, ledare av skytteligan. Allsvenskans utan konkurrens bästa spelare! Att göra mål från mittplan i 94:e minuten är helt magiskt. Fan vad jag älskar den grabben. Och GAIS. Andra halvlek vet jag inte var HBK var. På läktarn kanske.

Men håller ändå med i det du säger - GAIS kan bättre! Och så länge Wanderson och Pärlan tror att vi kan hamna på övre halvan, ja då tror jag med det. Bara att blicka framåt mot dubbelmötet med AIK nu. Tyckte ändå det syntes i spelarna att supportrarna varit på Gaisgården!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in