Citat:
Ursprungligen postat av arnold palmer
Ja, jag ska använda citattecken i fortsättningen. Men det viktigaste är ju ändå hur väl man tycker att det överensstämmer med verkligen oavsett om man själv har skrivit det eller någon annan. Men visst, jag ska vara tydlig med detta i fortsättningen.
Om man ska vara petnoga så är det nog viktigare med stavningen i inläggen. Du skriver (...
det överensstämmer med verkligen oavsett om man själv har skrivit det..), menar du inte överensstämmer med
verkligheten?
Det är inte min intention att attackera dig eller så, men det är alltid bra att kolla igenom inlägget en eller två gånger innan man klickar på skicka svar.
Så, det spelar ingen roll hur upplägget ser ut, bara att man är tydlig.
Citat:
Ursprungligen postat av arnold palmer
Du är medveten om att de två sista citaten du kommenterade inte var från mig va?
Nej, det var jag inte! Du ser.
---
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
1. Nja ska inte påstå att det var solklart, men såklart med IFE framgångar så får dessa hybris galningar ordentligt vind i seglet.
2. Vi far la se hur det utvecklar sig, här på FB så kommer några bevisa tesen tydligt.
Värsta är väl om det går bra för AIK då lär jag inte kunna göra mycket att påvisa detta
1: Ja, hybris föder hybris, precis som med så mycket annat. Inget konstigt där alltså.
2: Det där är ju bara hypotetiska tankar ifrån dig, vilket blir svårt för mig att bemöta. Jag kan heller inte ta ansvar för vad andra FB medlemmar skriver. Sedan vet man ju inte om det är Bosse Lundqvist (Djurgårdens ordförande) som sitter bakom nicket "I love AIK" och skriver om SM-guld hit och dit heller.
Förr eller senare så kommer AIK att gå bra, så du får nog förbereda dig på det.
---
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Vilka som tar SM-guld är ju solklart. De grönsvarta ränderna från Gårda. Atleterna i stan. GAIS
Och vad talar för det? Det är som att säga att Ålborg skulle vinna Champions League bara för att man ändå deltog i cupspelet.