2009-01-23, 10:35
Bannlyst
Vilka som tar SM-guld är ju solklart. De grönsvarta ränderna från Gårda. Atleterna i stan. GAIS
Citera
2009-01-23, 15:42
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arnold palmer
Ja, jag ska använda citattecken i fortsättningen. Men det viktigaste är ju ändå hur väl man tycker att det överensstämmer med verkligen oavsett om man själv har skrivit det eller någon annan. Men visst, jag ska vara tydlig med detta i fortsättningen.

Om man ska vara petnoga så är det nog viktigare med stavningen i inläggen. Du skriver (...det överensstämmer med verkligen oavsett om man själv har skrivit det..), menar du inte överensstämmer med verkligheten?

Det är inte min intention att attackera dig eller så, men det är alltid bra att kolla igenom inlägget en eller två gånger innan man klickar på skicka svar.

Så, det spelar ingen roll hur upplägget ser ut, bara att man är tydlig.

Citat:
Ursprungligen postat av arnold palmer
Du är medveten om att de två sista citaten du kommenterade inte var från mig va?

Nej, det var jag inte! Du ser.

---

Citat:
Ursprungligen postat av klyban
1. Nja ska inte påstå att det var solklart, men såklart med IFE framgångar så får dessa hybris galningar ordentligt vind i seglet.
2. Vi far la se hur det utvecklar sig, här på FB så kommer några bevisa tesen tydligt.

Värsta är väl om det går bra för AIK då lär jag inte kunna göra mycket att påvisa detta

1: Ja, hybris föder hybris, precis som med så mycket annat. Inget konstigt där alltså.

2: Det där är ju bara hypotetiska tankar ifrån dig, vilket blir svårt för mig att bemöta. Jag kan heller inte ta ansvar för vad andra FB medlemmar skriver. Sedan vet man ju inte om det är Bosse Lundqvist (Djurgårdens ordförande) som sitter bakom nicket "I love AIK" och skriver om SM-guld hit och dit heller.

Förr eller senare så kommer AIK att gå bra, så du får nog förbereda dig på det.

---

Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Vilka som tar SM-guld är ju solklart. De grönsvarta ränderna från Gårda. Atleterna i stan. GAIS

Och vad talar för det? Det är som att säga att Ålborg skulle vinna Champions League bara för att man ändå deltog i cupspelet.
Citera
2009-01-23, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin

Och vad talar för det? Det är som att säga att Ålborg skulle vinna Champions League bara för att man ändå deltog i cupspelet.

Man kanske inte ska ta allt alla skriver som en absolut sanning?
Citera
2009-01-23, 15:54
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Man kanske inte ska ta allt alla skriver som en absolut sanning?

Det har jag väl inte gjort heller? Jag tycker bara att det är märkligt att en ny användare kommer in och skriver att GAIS ska vinna SM-guld, något man inte varit i närheten på väldigt länge.
Citera
2009-01-23, 16:31
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Vinner GAIS allsvenskan i år så slutar jag kolla på fotboll!
Citera
2009-01-23, 18:01
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Vinner GAIS allsvenskan i år så slutar jag kolla på fotboll!
Men hur ska det då gå med dina våta firmadrömmar?

Citat:
Och vad talar för det?
Att vi har de finaste av fina färger.
Citera
2009-01-23, 19:16
Medlem
Möppens avatar
IFK eller Elfsborg blir vinnare i år. Får Elfsborg vara skadefria vinner man annars tar Blåvitt hem de. Alla stockholmslag kommer floppa igen. Ser ju inte ens bra ut på pappret för nåt av lagen öst i år.
Kalmar får de svårt. Topp 5 kanske?

James Keene vinner skytteligan.
Citera
2009-01-23, 19:30
Medlem
Sweeper80s avatar
Pode. Var det inte han som drog ner shortsen? Eller vem var det?
Citera
2009-01-23, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Såna som Mr Krona fanns det gott om innan också.
Däremot så brydde sig ingen om dom innan därför kom det sällan till kännedom.

Dock så har ju AIK de mest obegåvade fansen som finns inom Svensk topp fotboll, där hybris alltid finns men nu kallar dom det att man tror på sitt lag stället.
Och av den anledningen så tycker de kunna säga vad de vill och vi andra ska bara hålla med annars är vi dumma som inte fattar

Bella verkar inte funka i lag som styr matcherna utan verkar som han behöver lag som mer ligger på försvar och kör kontringar.
Bella har han ätit för mycket pizza igen?

Tänk om det vore så enkelt att säga att tradition och historia bara kom från vinna allsvenskan.
Det hade varit bra om det var så för då hade vi bara kunnat räkna allsvenska vinster och sen slut diskuterat.

Rätt löjlig diskussion där man säger vi har MEST tradition och MEST historia och därför kan inte ni ha det.

"Dock så har ju AIK de mest obegåvade fansen som finns inom Svensk topp fotboll, där hybris alltid finns men nu kallar dom det att man tror på sitt lag stället.
Och av den anledningen så tycker de kunna säga vad de vill och vi andra ska bara hålla med annars är vi dumma som inte fattar "

Som AIK:are kan jag bara hålla med. Vi är de mest hoppfulla och trogna av alla fans.
Diskrepansen mellan de goda förutsättningarna och de bristande resultaten sedan 2:a världskriget är en realitet som gör att vi kan beskrivas som både hybrisbenägna och korkade.

Men vafan, jag säger som Bajarna brukar säga. Alla är välkommna.
Citera
2009-01-23, 20:02
Medlem
klybans avatar
Citat:
....Förr eller senare så kommer AIK att gå bra, så du får nog förbereda dig på det....
Ajdå, låter farligt, får gå och köpa mig en flaska riktigt starkt inför denna dag, så jag kan glömma den snabbt
Citera
2009-01-23, 20:56
Bannlyst
TFF blir farliga i år..
Citera
2009-01-23, 21:01
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matemate
TFF blir farliga i år..

De är alltid lika jävla otäcka. Om de enbart tar sex poäng på hela säsongen kan jag lova att de poängen skulle komma mot MFF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in