2009-05-18, 23:25
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=HyjMhi4Gz_E

Det annorlunda men härliga tifot i dagens matchen, dif - Gnaget
Citera
2009-05-18, 23:26
Medlem
Rocky69s avatar
Lilla gullehenke slapp väl straff helt och hållet efter sin höger i solarus på en Elfsborg?spelare förra året.
Citera
2009-05-18, 23:26
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=HyjMhi4Gz_E

Måste ju vara utan tvekan vara top 3 bästa tifona i sverige genom tiderna...
Citera
2009-05-18, 23:29
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Inte vad jag kan minnas.
Gult kort borde han väl fått men det kanske inte räknas här? Det är ju en väldigt osmidig arm men det går ju inte jämföra med vad Davies gjorde.

Känns ju faktiskt rätt fånigt när folk jämför Davies överfall med denna grejen och Gerzic snärt mot bröstet på Selakovic. Vill ni att vi andra ska få nån slags sympati eller förståelse för er så får ni nog se till att komma med nånting som i alla fall är i närheten..
Citera
2009-05-18, 23:38
Medlem
unclefloyds avatar
Fetingcred till Gnaget för det tifot. Tar emot att säga det men hatten av!
Citera
2009-05-18, 23:45
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Gult kort borde han väl fått men det kanske inte räknas här? Det är ju en väldigt osmidig arm men det går ju inte jämföra med vad Davies gjorde.

Känns ju faktiskt rätt fånigt när folk jämför Davies överfall med denna grejen och Gerzic snärt mot bröstet på Selakovic. Vill ni att vi andra ska få nån slags sympati eller förståelse för er så får ni nog se till att komma med nånting som i alla fall är i närheten..
Behagar herrn skämta med mig? Du måste vara både döv och blind om du inte ser att Augustsson medvetet sätter upp armbågen, och det är ur skadesynvinkel bra mycket farligare än det Davies gjorde. Struphuvudet är en aning mer känsligt än ansiktet.
Citera
2009-05-18, 23:54
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Behagar herrn skämta med mig? Du måste vara både döv och blind om du inte ser att Augustsson medvetet sätter upp armbågen, och det är ur skadesynvinkel bra mycket farligare än det Davies gjorde. Struphuvudet är en aning mer känsligt än ansiktet.

Även om Augustsson är en riktig jävla fitta som aldrig dragit sig för att armbåga folk och dessutom inte få något för det så är det ändå skillnad på att sätta upp armen i en kampsituation där bollen är, och att slå med armbågen i en situation långt från bollen.

/feldgrau
Citera
2009-05-18, 23:58
Medlem
Ari.Golds avatar
Härlig dag idag. Tillbaka på norra för första gången på evigheter och schysst resultat. Synd att det inte blev mer mål, men tre poäng och derbyvinst.
1-0 to the AIK!

Tifot blev ju lyckat. Jag var skeptisk inför det, men det lyckades helt klart.
Citera
2009-05-18, 23:59
Medlem
Little Feats avatar
Så. Jävla. Glad.

AIK är det klart bättre laget i första halvleken, Andra halvlek är jämnare och dif har mer att säga till om dock utan att skapa särskilt farliga chanser. Farligast var väl Ceesays skott touchade en AIK-spelare?

Nu när man kommit hem och sett tifot så är det bara att lyfta av hatten åt AIK-Tifo än en gång!

Skönt att se Bojan värma upp framför Norra och mana på klacken samt håna några förvirrade apor på västra.

DJURGÅRN ÅKER UR I ÅR!
Citera
2009-05-19, 00:02
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Klart att han medvetet sätter upp handen, det skulle jag gjort, det skulle du också gjort, och visst träffar han jävligt fel, det var därför jag sa att det var osmidigt. Men dom springer ihop. Ser du inte att det är skillnad på två spelare som springer ihop och en spelare som medvetet klipper till en annan utan att det är någon som helst kampsituation?
Citera
2009-05-19, 00:03
Medlem
Iván Obolo.
Citera
2009-05-19, 00:09
Medlem
Snösparvs avatar
Ivan Obolo var skillnaden. Första halvlek var OK. Andra var ganska jolmig. AIKs tifo var fantastiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in