2009-04-21, 23:40
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Han var tydligen en viktig kugge i Stabeks guld förra året. Och tyvärr är norska ligan bättre än allsvenskan.

En viktig back i ett norskt guldlag duger i AIK. Speciellt då han har AIK-hjärta.

Mm men det känns fortfarande lite oroande att han lirar i div.2. Dock har han som du säger AIK-hjärta vilket är vädligt viktigt i dagens AIK. Undrar vad prislappen ligger på nu? Han lär inte vara speciellt dyr.
Citera
2009-04-21, 23:42
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Mm men det känns fortfarande lite oroande att han lirar i div.2. Dock har han som du säger AIK-hjärta vilket är vädligt viktigt i dagens AIK. Undrar vad prislappen ligger på nu? Han lär inte vara speciellt dyr.

Nej, jag skulle inte gissa på att förhandlingarna skulle bli särskilt kostsamma. Och vi behöver faktiskt backar så Nisse är katastrofal för tillfället.
Citera
2009-04-21, 23:42
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Han var tydligen en viktig kugge i Stabeks guld förra året. Och tyvärr är norska ligan bättre än allsvenskan.

En viktig back i ett norskt guldlag duger i AIK. Speciellt då han har AIK-hjärta.
Hmm.. Låter ju rätt konstigt att han hamnar i div. 2 efter att ha varit viktig i guldlaget...
Citera
2009-04-21, 23:45
Medlem
funerals avatar
En av svensk fotbolls största pajaser skämmer ut sig igen:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/article4960140.ab

Bosse Karlsson borde göra fotbollen en tjänst genom att avgå med omedelbar verkan.Det är ju bevisligen han och hans "anställda" som förstört dom första 4 omgångarna med sanslösa misstag.
Citera
2009-04-21, 23:57
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Nej, jag skulle inte gissa på att förhandlingarna skulle bli särskilt kostsamma. Och vi behöver faktiskt backar så Nisse är katastrofal för tillfället.

Vänta nu, va?
Citera
2009-04-22, 00:25
Medlem
Citat:

Nisse är grym, Ari.
Citera
2009-04-22, 01:08
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
En av svensk fotbolls största pajaser skämmer ut sig igen:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/article4960140.ab

Bosse Karlsson borde göra fotbollen en tjänst genom att avgå med omedelbar verkan.Det är ju bevisligen han och hans "anställda" som förstört dom första 4 omgångarna med sanslösa misstag.
Bosse Karlsson är dummare jag trodde. Tror han verkligen Alvbåge var seriöst med det inlägget?
Citera
2009-04-22, 09:11
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
lol. Det där har de ju kört med i åratal i England. Knappast Stahre som är pionjär. Men ett horribelt fult uttryck måste man säga att det är.

JAG hörde Stahre säga det först, alltså var han först. Mindre betydande tränare brukar jag zooma ut när de talar.
Citera
2009-04-22, 10:01
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
JAG hörde Stahre säga det först, alltså var han först. Mindre betydande tränare brukar jag zooma ut när de talar.
Hahah.. ja, och MFF kom på sporten fotboll eftersom de var de första jag såg spela den.
Citera
2009-04-22, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Bara det att man minns några år tillbaka när det gick som det gick för aik. Kanske inte nåt du vill nämna? Aik i ett nötskal..

Superettan 2005
AIK:s publiksnitt om 11 871 är också det högsta i seriens historia.
Citera
2009-04-22, 11:10
Medlem
Hasse Berggren till spel i övermorgon, gais hemma?!
Citera
2009-04-22, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Jag har ett par polare som haft säsongskort i nästan 15 år som nu struntar i att gå på matcherna. Anledningen är inte så mycket att de spelar dåligt utan att de är förbannade på hur klubben och styrelsen skött sig. DIF SÄK, behandling av supportrar och JK, strulet med ordförande under förra året etc

Så du tror på fullt allvar att det inte har något med att göra att ni SUGER?
Självklart hade dom gått på matcherna om ni hade legat etta, och allt hade vart frid och fröjd med SÄK frågan (dom hade inte brytt sig om det alltså, inte sagt att den är/hade varit bra)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in