Namn: För Djurgår´n i rymden... Djurgården » Svara inlägg » Tippar IFK-DIF 1-2
Sänt: 2009-04-12 05:35
Youssef har verkligen sett skitnödig ut på plan dessutom. Imponerade mest på försäsongen av alla och sett räddast ut av alla när det blev allvar. Jag skiter i om spelare super. De får kröka hur mycket de vill så länge de inte gör en Nacka. Klart han tycker du är malplace om du först påpekar att han är malplace. Typiskt syrianer. Inget illa ment mot den folkgruppen. Bara så de svarar på angrepp mot person. Är han syrian förresten? Shit...
Namn: ZorroSTHLM Djurgården » Svara inlägg
Sänt: 2009-04-12 05:08
Borde införas stureplansförbud vid förluster... och dricka skumpa, vad händer ? han har helt klart talang, men vart är känslan ?
Namn: SirDIFalot Djurgården » Svara inlägg
Sänt: 2009-04-12 05:03
Tror bara att han ville få tankarna på annat. Han vet själv att han gjorde en usel insats både mot ÖSK och IFK.
Börjar kännas lite som Batan med Youssef. Men jag tror på honom.
Sänt: 2009-04-12 04:56
Inget trollande... jag är helt seriös.. förstår konceptet sorgesupande.. men det var verkligen inget sorgesupande på CY....
Jag har fortf lite svårt att smälta det han sa.... det värsta va att CY´s blick när jag insinuerade att han kanske var malplace var att jag var malplace... min kärlek för honom dog ikväll.. tyvärr
Sänt: 2009-04-12 04:35
Jag kommer att gå mot Gefle. Jag är motgångssupporter. Tycker att vi ska köra en drive nu. Alla till Stadion eller nåt. Nu behövs vi. Mer än nånsin. Jag gillar Stadion Kokar men jag tycker inte vi ska bojkotta. Inte nu...
Namn: Ibouba Djurgården » Svara inlägg » Tippar IFK-DIF 1-2
Sänt: 2009-04-12 04:29 - Ändrat 2009-04-12 04:35
Förövrigt vill jag inte se en publiksiffra på ca 7000 mot Gefle. DÅ om något skulle jag skämmas. Fansen är ryggraden i föreningen.
Spelare kommer och går men fansen består!
God natt nu tar vi nya tag!
Namn: Downer Djurgården » Svara inlägg
Sänt: 2009-04-12 04:27
Nej fyfan, nu orkar jag inte ens vara positiv längre.
Det första Zoran ska göra är väl att lära laget att endast en vinnare får dricka skumpa. De får fan ta och hålla inne lite på det där, en prestation först så kan de få dricka obegränsat sedan...
Sa Christer inget mer, Zorro?
Sänt: 2009-04-12 04:21
Vi snackar 15-16 års åldern kanske. Om vi säger så här jag hade inte bästa reaktions förmågan för tillfället. Fatta knappt vad som hände. Jag hade blankat ur

Sänt: 2009-04-12 04:15
Ibouba
Haha! Ungjävel? Vad snackar vi? 7åring? Låter helt stört. Fan, göteborgarna beter sig som Huddersfield?
Zorro
Jag hoppas du trollar nu.
Namn: SirDIFalot Djurgården » Svara inlägg
Sänt: 2009-04-12 04:13
ZorroSTHLM//
Tröstsupa kallas det

Sänt: 2009-04-12 04:11
Vi gick runt ett gatuhörn och mötte några fiskrensare precis efter hörnet. Vi småhetsade lite mot varandra. Helt plötsligt springer det fram två ungjävlar och den ena får in en smäll mot mig.
Han räkna nog inte med att träffa som han gjorde såg jävligt skraj ut efter. Sen löpte fiskrensarna iväg och mina kompisar jaga efter tills polisen kom emellan.
Ingen blev intagen som tur var.
Sänt: 2009-04-12 04:07
kom just hem från en skön kväll ute... dock så avslutades den ganska oskönt.... var på village och så mitt i allt kul så kom C- Yousef in och skulle dricka skumpa efter förnedringen brevid vårat bord....
- fråga: har du ngt att fira ?
-CJ har du kul ikväll ?
- Jo jag hade det magiskt fram till matchen.....
- tystnad..
- vad tycker du själv ?
- ....
- men du är ute och dricker skumpa ......
- .......
- Hoppas det smakar.. för du fick resten av oss gårdare att tappa färgen idag....
- CY - hoppas du kommer på näste hemma match ....
Vad ska man svara på den ...... ?