2009-04-12, 00:46
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Jag gillar verkligen inte IFK, jag håller på Hammarby.

Men jag lyssnade på Joel Almes låt och rös, det var riktigt riktigt vackert och även om det inte kan stå emot "Just idag är jag stark" så är det en otroligt bra låt som passar perfekt. Det ska ni ha credd för.

http://www.youtube.com/watch?v=VuNu8DSsCHg

Melodin är väl snodd från nån Pogueslåt? Och Joel Alme sjunger om möjligt sämre än Shane MacGowan.
Citera
2009-04-12, 00:54
Medlem
playmates avatar
Dags att sova nu så det orkas med att öla hela förmiddagen imorgon... Allsvensk hemmapremiär och det kommer kännas så jävla bra med tre poäng mot Gefle!
Citera
2009-04-12, 01:01
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Dags att sova nu så det orkas med att öla hela förmiddagen imorgon... Allsvensk hemmapremiär och det kommer kännas så jävla bra med tre poäng mot Gefle!

Ta inte ut något i förskott..Gefle är alltid jobbiga att möta. Tror det blir en väldigt målsnål historia. Men allt annat än seger är underkänt, ett läge som bajen inte brukar gilla Har den där 0-1 matchen hemma för några år sedan i skallen. Det får bara inte ske imorrn
Citera
2009-04-12, 01:06
Medlem
P3RK3L3s avatar
Jag kommer inte in på någon av sportsidorna så jag undrar om någon kan berätta för mig hur det gick för Djurgården i säsongens andra match? Höll den nya heta backlinjen tätt?

Tacksam för svar.
Citera
2009-04-12, 01:14
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Melodin är väl snodd från nån Pogueslåt? Och Joel Alme sjunger om möjligt sämre än Shane MacGowan.

Eh, melodin är snodd från Joel Almes egna låt "A Young Summer's Youth".

/feldgrau
Citera
2009-04-12, 01:22
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Jag kommer inte in på någon av sportsidorna så jag undrar om någon kan berätta för mig hur det gick för Djurgården i säsongens andra match? Höll den nya heta backlinjen tätt?

Tacksam för svar.

Som Gaisaren beskrev det...

Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Polen, September, 1939
Senast redigerad av Crooken 2009-04-12 kl. 01:25.
Citera
2009-04-12, 01:39
Medlem
Jointss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3

Tacksam för svar.

Det gick bra nästan hela tiden för Djurgården. Enbart vid sex tillfällen släppte de till.
Citera
2009-04-12, 01:56
Medlem
rudes avatar
trycker fanimig öndå att det var dåligt av götet att inte göra mer mål trotts att man inte hade några motståndare
skål för i
Citera
2009-04-12, 02:14
Medlem
kommer änglatjöt ut fortfarande?
Citera
2009-04-12, 06:03
Bannlyst
Christer Youssef spenderade natten med att dricka skumpa på stureplan, någon som anser att det bör rendera i något efterspel?
Citera
2009-04-12, 06:26
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Christer Youssef spenderade natten med att dricka skumpa på stureplan, någon som anser att det bör rendera i något efterspel?

Någon kanske anser att det kan rendera i en baksmälla. Beroende på hur mycket han drack då såklart.
Eller vad tänkte den unge mannen på?
Citera
2009-04-12, 06:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Någon kanske anser att det kan rendera i en baksmälla. Beroende på hur mycket han drack då såklart.
Eller vad tänkte den unge mannen på?

Inte verifierat såklart..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in