2008-12-16, 18:25
Medlem
Är det någon mer som tycker att www.torrentbytes.net är seegt, det tar minst en halvminut när jag försökte att gå till signup.
Sedan så har dem ju också en massa jävla koder som man måste skriva in hela tiden. Om man gör fel ett par gånger så blir man väldigt jävla frustrerad.

Är det något fel på mig eller är www.torrentbytes.net seegt.
Citera
2008-12-16, 18:27
Medlem
Slingshots avatar
Inte segt här iaf.
Citera
2008-12-16, 18:31
Medlem
Det är speciellt när man ska gå in på signup som det typ tar en minut för sidan att laddas klart.
Citera
2008-12-16, 18:34
Medlem
Marhzs avatar
Jaa segt till signup är det men annars e sidan snabb som in i.
Citera
2008-12-16, 18:41
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrian.isen
Är det någon mer som tycker att www.torrentbytes.net är seegt, det tar minst en halvminut när jag försökte att gå till signup.
Sedan så har dem ju också en massa jävla koder som man måste skriva in hela tiden. Om man gör fel ett par gånger så blir man väldigt jävla frustrerad.

Är det något fel på mig eller är www.torrentbytes.net seegt.

Signuppen är störd. Jag försökte 5 ggr, men när man missar nåt måste man göra om hela skiten, och ibland står sidan bara å laddar i all oändlighet. Galet segt.
Citera
2008-12-16, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Signuppen är störd. Jag försökte 5 ggr, men när man missar nåt måste man göra om hela skiten, och ibland står sidan bara å laddar i all oändlighet. Galet segt.

Håller fullständigt med vad fan är det med torrentbytes det senaste felmeddelandet var att det var too slow vad fan menar dem med det?
Det är ju deras jävla fel att det går så jävla sakta
Citera
2008-12-16, 19:02
Medlem
nylndrs avatar
tyyp phett seeeeegt
Citera
2008-12-17, 00:35
Medlem
RollerBoySEs avatar
Nätverk -> Fildelning

/Mod