• 1
  • 2
2008-12-17, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Risken för att man drabbas av rätt intensiv dödsångest är nog rätt stor så sannolikheten för att man skulle spendera den sista månaden eller åtminstone rätt mycket av den i ett alkohol- och drogrus är nog rätt hög.
Varför inte passa på att uppleva ett heroinrus?
Citera
2008-12-17, 11:22
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rowo
Varför inte passa på att uppleva ett heroinrus?

Nä, tänk om man får HIV!!!
Citera
2008-12-19, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Nä, tänk om man får HIV!!!
Ja ursh, verkligen!

Jag skulle nog få sådan ångest att jag inte skull veta vad jag skulle göra :P
Annars så skulle jag åka till någon öde ö, skriva ett långt brev och begrava den i en kista på ön, rista in en skattkarta på en jättestor sten och sedan bara dö på stranden med en pirathat, en ögonlapp och en gammal pistol i mitt midjebälte
Citera
2009-01-03, 10:08
Medlem
Testa varenda jävla drog i världen,umgås med alla jag tycker om och åka till ställen jag alltid velat besöka. Sen skulle jag ha ihjäl en jävlans massa människor. Fan... Det är nästan som att man önskar att man fick dö om en månad bara för att få göra detta^^
Citera
2009-01-03, 16:09
Bannlyst
Alltså, någon hävdar att jag har en månad kvar att leva. Jag skulle fortsätta med mina projekt som vanligt.

Någon hävdar att jag dör om en timme. Jag tittar på klockan: "Jaha, det är dags för joggingrundan nu".

Man skall inte komma och djävlas med folk och störa dom med strunt och dumheter!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in