2008-12-16, 15:31
Bannlyst
Hello my friends.

Ibland så går man på en offentlig toalett, och det står lite dittan och dattan på väggarna. Men ibland så ser man något sjukt kul som någon härlig skithuspoet bestämt att dela med sig av.

Jag kommer inte själv ihåg någon specifik rolig grej, men kommer ihåg att man sett några. Så dela med er.

Vad är det roligaste eller sjukaste ni sett på ett skithus.
Citera
2008-12-16, 15:57
Medlem
bogarleffes avatar
Härligt, jag har själv gått i tankarna på att starta en sån här tråd! Ute på olika industrier och företag jag varit på så har jag sett en hel del guldkorn, men inget jag lagt på minnet. Jag har sett otaliga toaletter som varit totalt nerklottrade av bajsnödiga arbetare. Oftast har väggarna varit besudlade med kukar, roliga fittor, håriga rövhål och skvaller om anställda men en och annan vers har jag också kunnat skönja. Ska se om jag kan fotografera nåt kul dass nästa gång jag har äran att besöka ett.
Senast redigerad av bogarleffe 2008-12-16 kl. 16:00.
Citera
2008-12-16, 16:04
Medlem
Windforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExilSvensk
Hello my friends.

Ibland så går man på en offentlig toalett, och det står lite dittan och dattan på väggarna. Men ibland så ser man något sjukt kul som någon härlig skithuspoet bestämt att dela med sig av.

Jag kommer inte själv ihåg någon specifik rolig grej, men kommer ihåg att man sett några. Så dela med er.

Vad är det roligaste eller sjukaste ni sett på ett skithus.

Sett:

Två araber en fez
Två bögar en kom
Två myror en stack
Två bagare en smet

var massor med sådana i lumpen på toaorna
Citera
2008-12-16, 17:00
Bannlyst
Nu slog en gammal goding mig på minnet, en rolig historia jag läst på ett skithus i lumpen.

En neger stod och väntade på bussen. Han blev sju helvetes skitnödig, och tänkte att fan nu måste jag skita. Det var inga andra människor på plats så han klämde en kabel på trottoaren.

Några minuter efter detta kommer bussen, chauffören öppnar dörren och säger, det blir 20 kr för dig och den lille får åka gratis

Någon hade i alla fall tagit sig tiden att inte skriva den kortaste.
Citera
2008-12-16, 18:16
Medlem
ojns avatar
Humor - allmänt >> Roliga historier.

/Moderator
Citera
2008-12-16, 19:24
Medlem
knekt sparvs avatar
En man ibland ser på toaletter skulle väl kunna vara:
Citat:
Välkommen hit,
sätt dig ned och skit.
Citera
2008-12-16, 21:35
Medlem
"Du vet väl hur negrer produceras? Inte? Ta en titt i toan."

Den såg jag på en toalett inne i skolan för ett par år sedan. Tyckte den var enormt rolig!
Citera
2008-12-16, 21:39
Medlem
StinaFias avatar
"Sex är skönt, men gör lite ont"

Anna 8 år.
Citera
2008-12-16, 22:50
Medlem
redbull72s avatar
"Smile - Youre on candid camera!"
Citera
2008-12-16, 23:39
Medlem
Om jag kunde skita guld
skulle jag inte längre stå i skuld
inte längre vara på krita
utan bara sitta här och skita

enjoy!
Citera
2008-12-16, 23:43
Medlem
yeahgrrs avatar
också på en toalett i lumpen "den som säger att det är skönt att knulla har aldrig varit riktigt skitnödig"
Citera
2008-12-16, 23:43
Medlem
nidarodrs avatar
"JAG SKA KNUSSLA DIG"

Står på ena toan i plugget, vet inte varför jag alltid garvar högt när jag ser det men bilden av någon kaxig invandrare som ska vara cool när han skolkar från svenskalektionen (vilket gör att han inte kan stava till knulla) och flinande ristar in det är extremt roande för mig. haha fyfan, så enkelt, så klockrent.

då skolan har en del fb-användare bör det inte dröja länge tills nån läser detta och känner igen sig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in