2020-09-13, 22:18
Medlem
Har hört att Hagamannen bosatt sig i stan. Någon som har mer info?
Citera
2020-09-14, 16:25
Medlem
Efter Italien-bedrägeri: Fick en halv miljon på kontot

Någon som vet mer vem det är?
Citera
2020-09-14, 19:58
Medlem
groban215s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissarna
Har hört att Hagamannen bosatt sig i stan. Någon som har mer info?
Hur säker är du/källan på att den informationen stämmer?
Citera
2020-09-14, 21:35
Medlem
Trams. Skulle vara vida känt om det stämmer. Sedan måste han väl bo någonstans, han har sonat sitt straff.
Citera
2020-09-14, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkets
Trams. Skulle vara vida känt om det stämmer. Sedan måste han väl bo någonstans, han har sonat sitt straff.
Han har hemlig adress enligt folkbokföringsmyndigheten så vi vet inte officiellt var han bor. Lite läskigt om han bor i Skellefteå trots att det bedömdes att han kunde återfalla i brottslighet. Har tyckt att jag sett honom i Skellefteå men slagit bort tanken. Han ville ju vara i Umeå och fick domstolsbeslut på att det var o.k.
Citera
2020-09-14, 21:59
Medlem
Finns säkert många som har drag av honom rent utseendemässigt. Räcker bara att säga "tyckte jag såg Hagamannen på krysset" så tror folk att han bor i stan.
Citera
2020-09-15, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groban215
Hur säker är du/källan på att den informationen stämmer?

Har fått höra det av en person som jobbar på en myndighet, så är ganska säker på källan
Senast redigerad av Tissarna 2020-09-15 kl. 18:42.
Citera
2020-09-15, 18:53
Bannlyst
Citat:
Har fått höra det av en person som jobbar på en myndighet, så är ganska säker på källan
Jag har sett den fula dvärgjäveln två gånger i stan, han ser jävligt strykrädd ut o smyger omkring.
Citera
2020-09-15, 18:57
Medlem
Citat:

Trams skulle jag vilja säga. Sedan kan i så fall personen som jobbar på myndighet inte bryta mot sekretess. Om han skulle bo i stan så vore det vida känt.
Citera
2020-09-15, 19:28
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Trams skulle jag vilja säga. Sedan kan i så fall personen som jobbar på myndighet inte bryta mot sekretess. Om han skulle bo i stan så vore det vida känt.

Med tanke på hur lite aktivitet det är på det här forumet tex så är det inte alls svårt att tänka sig han skulle kunna bo här. Han har skyddad identitet vilket är olagligt att röja, sprids det så är det bara via hörsägen, och folk träffas knappt längre för att skvallra.
Citera
2020-09-15, 19:42
Medlem
Citat:

Fast tror ganska många skulle bryta mot den sekretessen för att varna sina kvinnliga nära bekanta att en vidrig våldtäktsman bor i stan
Senast redigerad av Tissarna 2020-09-15 kl. 19:52.
Citera
2020-09-15, 19:46
Medlem
Bor säkert många våldtäktsmän i stan. Nu var ditt påstående om att han bor i stan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in