2020-09-07, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stette
Tydligen nån uppgörelse med knark. 1 tjej och 2 pillar på plats. Nån som vet nått mer?

V*hid är det väl som fått hammaren i skallen iaf, av nån J*akim..
Citera
2020-09-09, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ELMach1
V*hid är det väl som fått hammaren i skallen iaf, av nån J*akim..

Vem är denna j*akim? Han kanske/borde förtjäna en medalj!
Att V*hid fortfarande lever är för mig en jävla fråga!
Citera
2020-09-09, 10:14
Medlem
Nån som vet vad pundarsvinet eken gör nu då?
Citera
2020-09-09, 23:11
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av North-gurra

Utveckla kanske vem du menar?
Citera
2020-09-09, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av North-gurra

Han våldtog väll sin mamma?
Citera
2020-09-10, 10:40
Medlem
Shit. Jag tänkte man kunde hitta lite spännande läsning, men större delen av det som står här är ryktesspridning, och skitsnack. "Pundarnegern" som någon skrev något om är inte ens neger, och den bittra tonen som tydligt känns av här är så sjukt vidrig. Ingen empati, självgoda anföranden som "äpplet faller inte långt från trädet". Jag brukar försöka se det goda i människor, men en del av er är fanemej smuts. Värre än någon av de ni skriver om. Alla mina farhågor om flashback blev bekräftade omedelbart.
Citera
2020-09-10, 20:10
Medlem
A-torps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nudelapan
Shit. Jag tänkte man kunde hitta lite spännande läsning, men större delen av det som står här är ryktesspridning, och skitsnack. "Pundarnegern" som någon skrev något om är inte ens neger, och den bittra tonen som tydligt känns av här är så sjukt vidrig. Ingen empati, självgoda anföranden som "äpplet faller inte långt från trädet". Jag brukar försöka se det goda i människor, men en del av er är fanemej smuts. Värre än någon av de ni skriver om. Alla mina farhågor om flashback blev bekräftade omedelbart.

Kriminellt smuts som förstör andras liv förtjänar ingen empati. Förmodligen har ditt namn dykt upp här i tråden och du är kanske bitter över det. Pedofiler som N D*hl och pundarsandnegrer som V*hid förtjänar i mina ögon noll respekt. Den respekten har de själva förbrukat.
Citera
2020-09-10, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-torp
Kriminellt smuts som förstör andras liv förtjänar ingen empati. Förmodligen har ditt namn dykt upp här i tråden och du är kanske bitter över det. Pedofiler som N D*hl och pundarsandnegrer som V*hid förtjänar i mina ögon noll respekt. Den respekten har de själva förbrukat.

Haha, nix jag har definitivt inte förekommit på den här sidan. Det skulle chockera mig oerhört. Jag ska inte vara så dum att jag drar någon gissning eller egen slutsats om vem någon på ett forum är. Det jag däremot kan göra, är läsa vad som skrivits. Att sitta och hata och sprida dynga gör knappast världen till en bättre plats. Om du är orolig för dina medmänniskor; gör nåt åt det då! Bli polis, politiker eller vad som helst. Att sitta här och kalla folk för pundarnegrer är oerhört sorgligt (och knappast särskilt konstruktivt), pedofilerna kan dock gärna lämna vår planet.
Senast redigerad av Nudelapan 2020-09-10 kl. 22:23. Anledning: Blev fel
Citera
2020-09-12, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nudelapan

Pundarnegern
Bri*n Ok*mu
Citera
2020-09-12, 23:38
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etunaforever016
Han våldtog väll sin mamma?

Är ni inne på T*m Ek*rsund?
Citera
2020-09-13, 17:17
Medlem
Eken, jag gissar att de menar Er*k Ek*nst*dt
och inte livvaktschefswannabe T*m Ek*rsund!
Citera
2020-09-13, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detdrar37
Eken, jag gissar att de menar Er*k Ek*nst*dt
och inte livvaktschefswannabe T*m Ek*rsund!

Exakt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in