2009-12-03, 20:57
Medlem
Arch_Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pointguard
Tror det nyligen fanns några x:are i Umeå som är från skellefteå men vet dock inte hur det är nu.

"presidenten" ellr vad han är för umeå-avdelningen är ju från skellefteå, matthison. sitter dock inne nu. finns mer info om det på "kriminella i umeå"-tråden
Citera
2009-12-04, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arch_Angel
"presidenten" ellr vad han är för umeå-avdelningen är ju från skellefteå, matthison. sitter dock inne nu. finns mer info om det på "kriminella i umeå"-tråden

nej, det stämer inte,. han är från umeå
Citera
2009-12-04, 10:28
Medlem
ang rånet på jourlivs som det stått i tidningen om + paret som är anhållna för utpressning, finns det nåt samband tro? att till ex den som gjort rånet blev tvingad, för rånet verkar ju vara en desperat handling. nån som har nån teori?
Citera
2009-12-04, 11:14
Medlem
Arch_Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ian_hill
nej, det stämer inte,. han är från umeå

jaså, kanske ursprungligen då. Har bott i skellefteå ett bra tag men du kanske har rätt
Citera
2009-12-05, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoLimitKing
Svamp har väl åkt in och ut rätt ofta. Som jag förstått det styrde han en hel del från fängelset också. Mestadels stölder då. Om jag inte minns helt fel blev han väl rejält knivhuggen i en park också för 3-4 år sedan.

Någon som vet vad det handlade om?
Citera
2009-12-06, 05:03
Medlem
Arch_Angels avatar
Citat:
Någon som vet vad det handlade om?

svamp blåste väl fel person som vanligt. nu skall jag inte skriva skit om bröderna svamp men jag hoppas folk har lite iq kvar här i världen....

det är fan andra gången hans namn nämns, är ske.folket så dumma så blir jag fan rädd. han hade inte a** bakom sej & han har inte ens kommit nånstans i ske tack vare t****
Senast redigerad av Arch_Angel 2009-12-06 kl. 05:18.
Citera
2009-12-06, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arch_Angel
svamp blåste väl fel person som vanligt. nu skall jag inte skriva skit om bröderna svamp men jag hoppas folk har lite iq kvar här i världen....

det är fan andra gången hans namn nämns, är ske.folket så dumma så blir jag fan rädd. han hade inte a** bakom sej & han har inte ens kommit nånstans i ske tack vare t****

Andra halvan av inlägget fattar jag väldigt lite av men man har väl för lite iq
Citera
2009-12-06, 17:14
Medlem
Arch_Angels avatar
Citat:
Andra halvan av inlägget fattar jag väldigt lite av men man har väl för lite iq

det skulle varit Alkolås på datorer ellr kunna radera inlägg skrivna med förhög promille. fattar faktiskt inte ellr vad jag ville få fram
Citera
2009-12-16, 21:57
Medlem
ja jag har hört att det fanns en annan rätt vass herre som hette Wallin, men han är en lungn kille nuförtiden, tror han gifte sig rik (smart kille ) , jag har hört att han och svampen har en reunion och kommer att länsa hela västerbotten på grejjer och "stuff"

mac
Citera
2009-12-16, 22:10
Medlem
Boogie-ads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macarony
ja jag har hört att det fanns en annan rätt vass herre som hette Wallin, men han är en lungn kille nuförtiden, tror han gifte sig rik (smart kille ) , jag har hört att han och svampen har en reunion och kommer att länsa hela västerbotten på grejjer och "stuff"

mac

Det synar jag oxå då jag snackade med Wallin för någon dag sedan och Svamp är inte heller sugen på att ens kopplas ihop med något igen.
Citera
2009-12-17, 19:05
Medlem
ja det är inga nynasare dom där 2, jag har hört att dom tillsammans har stulit mest i västerbotten från -92-05, wallin har ju ett eget avsnitt i historieböckerna på bibblioteket, där han var ledaren för skellefteås största brottshärva genom tiderna 148 åtals punkt i hans första rättegång på han själv !! även första DNA rättegången i västerbotten, var han man för ) svamp har haft mera tur och klarat sig som jag vet från straff på stölder, men dock fälld för minst 3 grova misshandlar, tråkit för det är ju jävligt snälla killar, om man inte vill vara ovän med dom )
Citera
2010-01-06, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eqvist
Vem är denne Lill-Herman? Ålder? Vad "styr" han? Knark?
En kille som i 6 års åldern blv påkörd av en bil stannade i växten förblev 6 år även i huvudet, folk retade honom och han svor massor efter dem, samlade flaskor och åt ut papperskorgar, rökte cigg 2 och 2. När det regnade hade han en plastsäck över sig. Snäll med snälla men svor som en eborstbindare. Lever inte längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in