2009-10-08, 10:02
Medlem
FBWs avatar
Jag bor i en Stad med 10.000 invånare och vi har mycket mer droger här än Skellefteå har . Så det är inte ens i närheten den tredje största knarkstaden om man räknar till antalet invånare. Finns ca 14 civilare ute på stan dagligen (området är INTE stort, hade räckt med två bilar och kanske 4 civilare?). Sen är själa nätverket inte så stort. Är väl ca 25personer som styr allt. Bland annat så är två stycken med på Alcatrazlistan m.m. Så att allt prat om att Skellefteå är hardcore är att ta i. Visst finns det droger men det är inte i närheten lika allvarligt som här.

finns BSK och HA.

Fast iofs så bor jag vid gränsen där det smugglas kilon dagligen in i Sverige från ÖST Och här vill man ju också tjäna pengar på andras misär som överallt så en del stannar kvar här. Men det handlar bara om mindre mängder, 2kg b och annat . Vet inte hur mycket jag vågar yttra mig så jag stannar där och går ontopic.

Finns f.ö inte så mycket i Skeå, känner en del där och dom är väl i princip dom "tunga" killarna. Men droger finns, sub iallafall och en del pundare som hugger varandra i ryggen för en skuld på 2000kr... Ett skämt med andra ord. Men många av pundarna är riktigt sköna människor

* Värt att nämna är väl att dom brukar ha bra tjack där
Senast redigerad av FBW 2009-10-08 kl. 10:16.
Citera
2009-10-08, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBW
Jag bor i en Stad med 10.000 invånare och vi har mycket mer droger här än Skellefteå har . Så det är inte ens i närheten den tredje största knarkstaden om man räknar till antalet invånare. Finns ca 14 civilare ute på stan dagligen (området är INTE stort, hade räckt med två bilar och kanske 4 civilare?). Sen är själa nätverket inte så stort. Är väl ca 25personer som styr allt. Bland annat så är två stycken med på Alcatrazlistan m.m. Så att allt prat om att Skellefteå är hardcore är att ta i. Visst finns det droger men det är inte i närheten lika allvarligt som här.

finns BSK och HA.

Fast iofs så bor jag vid gränsen där det smugglas kilon dagligen in i Sverige från ÖST Och här vill man ju också tjäna pengar på andras misär som överallt så en del stannar kvar här. Men det handlar bara om mindre mängder, 2kg b och annat . Vet inte hur mycket jag vågar yttra mig så jag stannar där och går ontopic.

Finns f.ö inte så mycket i Skeå, känner en del där och dom är väl i princip dom "tunga" killarna. Men droger finns, sub iallafall och en del pundare som hugger varandra i ryggen för en skuld på 2000kr... Ett skämt med andra ord. Men många av pundarna är riktigt sköna människor

* Värt att nämna är väl att dom brukar ha bra tjack där

Sen när har Haparanda både BSK och HA?
Två gubbar på Alcatrazlistan är ju också bull. Finns ens Gemini MC?

Och slår du ihop tvillingstäderna Happis och Torneå, så har du bra mycket mer än 10 000 invånare.
Att det pundas mer än i Skellefteå är helt naturligt.

Dyngan kommer österifrån, som man fick lära sig i lumpen...
Citera
2009-10-10, 00:40
Medlem
Eftersom det inte finns någon större organisation som styr drogerna tyder väl på att det inte finns någon större marknad!?
Citera
2009-10-10, 14:01
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pointguard
Eftersom det inte finns någon större organisation som styr drogerna tyder väl på att det inte finns någon större marknad!?

Marknad finns det allt, särskilt för tjack, benso och sub. CB marknaden är dock någorlunda usel trots den stora efterfrågan, folk som hämtar söderifrån och säljer har ett enkelt jobb. Men som sagt sammanfattades Skellefteå bra i tidigare inlägg, en massa tjackpundare och bensotorskar som blåser varandra fram och tillbaka.
Citera
2009-10-11, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arch_Angel
njae, inte har väl svamp styrt nånting i skellefteå. Det är väl gamgubbarna som numera bor på atorp som är väl dom enda som haft nått att säga till om förut pga dom hade oftast grejer sen nu är det väl A** & nån till gubbe från Umeå är d väl nu om man nu skall peka finger. Sen har vi väl B***es gamla grabb, men d var väl mest pga att han hade inge vett så ville inge gå emot honom.

Har aldrig varit nån som "styrt" i stan rent ordagrant på väldigt länge.

lill-herman ??? hoppas dom som skrev i början var ironiska

nä, hela skellefteå är ett skämt när d gäller droger & diverse. ingen sammanhålling, alla blåser alla & 90% ren skit som säljs. ibland händer det att nån pundare blir less över att bli blåst så han knivhugger ellr misshandlar personen ifråga men nästa dag så handlar han där igen.

Man e glad man lämnat den stan..

Jag syftade inte det minsta på droger, till skillnad från vad du gjorde.
Citera
2009-10-12, 11:43
Medlem
FBWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Sen när har Haparanda både BSK och HA?
Två gubbar på Alcatrazlistan är ju också bull. Finns ens Gemini MC?

Och slår du ihop tvillingstäderna Happis och Torneå, så har du bra mycket mer än 10 000 invånare.
Att det pundas mer än i Skellefteå är helt naturligt.

Dyngan kommer österifrån, som man fick lära sig i lumpen...

Finns minst två stycken bsk. HA snubbarna är iofs bara supporters om ens det, inte så stor koll på dessa herrar då dom egentligen inte gör något mer än att springer runt med sina respect 81 tröjor och för väsen på krogarna.

Och dom två som är med på Alcatrazlistan har ingenting med Gemini MC och göra utan det är något som förmodligen bara tagits ur luften. Men jag vet vem en av dom två är och misstänker att jag vet vem den andra också är .
Citera
2009-10-12, 18:26
Medlem
Har för mig att en eller två stycken ur Eastside i Luleå är bosatta i Haparanda, så om du har sett någon där kan det mkt väl stämma.
Citera
2009-10-25, 03:32
Medlem
va och lirade lite grann som ung i skellefteå men kom mig ut ur skiten ganska tidigt börjar vara snart 8 år sen det enda jag gjort sen dess är nån moffe för smärtan och nå lagligt skit från näten som inte var skit föresten tagit red doves just nu helt okey faktist

minns ni nån som kallades doctor??? var duktig på piller har jag hört
Citera
2009-11-25, 21:32
Medlem
finns det nå tuffa torpeder eller typ X teamare i stan nu? eller är det som på min tid attt dom kommer hit från umeå fortfarande..
Citera
2009-11-25, 22:26
Medlem
1897s avatar
Det var en jugoslav eller liknande som var rätt kortväxt, som jag stötte på en gång på en pub i skellefteå för många år sedan... minns inte hur vi började snacka men iaf så kände han flera bekanta åt mig i umeå tydeligen... han sa att han kunde klippa vem som helst på stället, så jag pekade på nån stackare i baren, i alla fall går den här lille mannen fram och klipper till han rakt av bara, minns inte vad han hette.. vem kan detta stolle vara?
Citera
2009-11-27, 13:59
Medlem
Boogie-ads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoLimitKing
Svamp har väl åkt in och ut rätt ofta. Som jag förstått det styrde han en hel del från fängelset också. Mestadels stölder då. Om jag inte minns helt fel blev han väl rejält knivhuggen i en park också för 3-4 år sedan.

Svamp sitter inte inne nu och lär aldrig mer göra iaf. laidback is the way
Citera
2009-12-03, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dbe0124
finns det nå tuffa torpeder eller typ X teamare i stan nu? eller är det som på min tid attt dom kommer hit från umeå fortfarande..

Tror det nyligen fanns några x:are i Umeå som är från skellefteå men vet dock inte hur det är nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in