Jag bor i en Stad med 10.000 invånare och vi har mycket mer droger här än Skellefteå har

. Så det är inte ens i närheten den tredje största knarkstaden om man räknar till antalet invånare. Finns ca 14 civilare ute på stan dagligen (området är INTE stort, hade räckt med två bilar och kanske 4 civilare?). Sen är själa nätverket inte så stort. Är väl ca 25personer som styr allt. Bland annat så är två stycken med på Alcatrazlistan m.m. Så att allt prat om att Skellefteå är hardcore är att ta i. Visst finns det droger men det är inte i närheten lika allvarligt som här.
finns BSK och HA.
Fast iofs så bor jag vid gränsen där det smugglas kilon dagligen in i Sverige från ÖST

Och här vill man ju också tjäna pengar på andras misär som överallt så en del stannar kvar här. Men det handlar bara om mindre mängder, 2kg b och annat

. Vet inte hur mycket jag vågar yttra mig så jag stannar där och går ontopic.
Finns f.ö inte så mycket i Skeå, känner en del där och dom är väl i princip dom "tunga" killarna. Men droger finns, sub iallafall och en del pundare som hugger varandra i ryggen för en skuld på 2000kr... Ett skämt med andra ord. Men många av pundarna är riktigt sköna människor
* Värt att nämna är väl att dom brukar ha bra tjack där