• 1
  • 2
2008-12-15, 03:06
Medlem
Spår av nötters avatar
Jag har fått en hel ny syn på livet. Inget direkt negativt men det kan bli rätt trippigt. Nog för att vi blandade med Yucatan Fire, men är rätt säker på att ZHRX var huvudingrediensen i mitt tillstånd.

Eh, overklighetskänsla. Eller ett annat ord jag skulle vilja använda är verklighetskänsla. Man fattar att inget är som man egentligen tror, hur hjärnan funkar och så. Svårt att förklara, men var försiktig - Noja kan mycket väl uppstå.

Men som alltid, det är ju bara att flyta med bängheten och försöka få ut nåt vettigt av det istället för att blir rädd.

Ett försök till att förklara mitt tillstånd: I nyktert tillstånd har man windows XP igång på medvetandet, synfältet är en stor bildskärm. Man känner igen allt och såhär är det ju att vara människa. Helt plötsligt märker du att allt är jäävligt mycket mer komplext än bara Windows sober XP. Man hamnar liksom bakom bildskärmen istället för i bildskärmen. Det är så mycket!

Inget är det man tror det är. Medvetandet är ruskigt skumt. Och man är ju mycket mer klar i skallen än tex en svamptripp.
Senast redigerad av Spår av nötter 2008-12-15 kl. 03:10.
Citera
2008-12-15, 03:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Headcharge
Skriv det istället din jubelidiot.

Suck, sluta tönta dig bara för att du uppfattade det fel!
Citera
2008-12-16, 08:49
Medlem
jagtarenpajs avatar
ZohaiRX's största och egentligen ända biverkning är att du blir jävligt seg efter. Mycket segare än vad man blir på vanlig CB.

Spåravnötter: Jag förstår precis vad du menar ^^ Jag blev jävligt positivt överraskad av denna "örtblandning". Slog som en jävla ryss och man fick faktiskt hallisar (väldigt milda men ändå OEV) på det. Samt den där sköna känslan av att man kommit på svar till livets olika gåtor
Citera
2008-12-16, 15:36
Medlem
Pinkskins avatar
Nu har jag prövat Smoke! Effekten var så förvillande lik ZoHigh RX att det enda som, enligt mitt tycke, skiljer dem båda åt är själva längden av ruset. Smoke håller knappa timman...

Tror att det är risk för att det blir fler "kopior" av föregångare; det finns inte hur många verksamma örter som helst som fungerar ihop.
Citera
2008-12-16, 18:32
Medlem
Tag_Mans avatar
Zohai sx,mx,rx ger inga eftereffekter/biverkningar, ruset håller sig också lite kortare än cb. Man kan röka det och gå till jobbet efter några timmar med bara ett litet skönt afterglow. Arbetade tex som telefonförsäljare och rökte detta, ganska ofta en timma innan jag drog till jobbet
Citera
2008-12-18, 02:18
Medlem
Jag har inte upplevt några som helst biverkningar av Zohai RX. Blir mindre seg efteråt än av CB..
Citera
2008-12-18, 19:45
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tag_Man
Zohai sx,mx,rx ger inga eftereffekter/biverkningar, ruset håller sig också lite kortare än cb. Man kan röka det och gå till jobbet efter några timmar med bara ett litet skönt afterglow. Arbetade tex som telefonförsäljare och rökte detta, ganska ofta en timma innan jag drog till jobbet

Tillsammans med alkohol kan dock ruset bli snudd på hur långt som helst (i vart fall med MX)
Citera
2008-12-21, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Tillsammans med alkohol kan dock ruset bli snudd på hur långt som helst (i vart fall med MX)

Jag vill säga att det är nog högst individuellt, jag kände inte av någonting av MX och upplevde inte som att de va några problem o röka 1 g RX på en kanonfylla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in