• 5
  • 6
2003-09-15, 14:32
Medlem
har inte provat det själv men en kompis har , ska vara jäkligt bra.
han tog lite mer än man skulle så han var borta i ca 12 timmar.
det fanns inte en fast form nånstans, allting rann väggar, träd, stolar.
fast om man vill ha ännu bättre kick av 2c-i ska man ta lustgas när 2c-i har slagit då blir det ännu värre i skallen.
fast har hört att 2c-e ska vara ännu bättre.
man ska komma in i olika världar o se massa saker som inte finns , riktigt mycket hallicar alltså, men det har jag bara hört o mdet är nån som provat hör gärna av dig till mig. är själv är jag lite rädd för sånt om man blir helt lost, jobbigt om man inte fattar att man är hög utan tror att det är verkligt, då kan det bli jobbigt.
Citera
2003-09-16, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PuLsEn
Okej gör det på vanligt pundar sätt då.

Häll ut pulvret på en glasskiva ta ett plastkort och dela upp det i 10 små högar. Då borde det ligga ca 10 mg i varje hög lägg i rizzla papper svälj och bli hög. Tycker du att du behöver 5 mg till ta en halv hög och svälj på nytt.

Är det skönt att bomba med 2C-i då? Alltså lika skönt som att dricka det?

Är det 2C-i som gäller eller? Eller något annat på Vikingschem?
Citera
2003-09-17, 00:12
Bannlyst
Jag tycker det viktigaste i den här tråden nu är vad Liberium fågade PuLsEn, skulle vara väldigt kul att få ett svar på det

Svar: 2c-i smakar som ett denatureringsmedel men man kan ändå föreställa sig att det är gott så det är lugnt Att dricka/lösa i vatten gör ju dels att man kan vara säker på dosering och dels på snabbare upptag än från kapsel, eller likn.
Citera
2003-09-17, 01:08
Medlem
Pirayans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cino
Är det skönt att bomba med 2C-i då? Alltså lika skönt som att dricka det?

Båda hamnar ju i magen så du kan ju gissa vad skillnaden blir därefter.

sen tycker jag att alla ska ta det lugnt med dessa research chemicals. Ingen vet vad dom långsiktiga konsekvenserna kan bli. Vem vill få Parkinsons när man är 25?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in