2011-02-15, 23:34
Medlem
Grandiosos avatar
Hur står det till med Hurtig nuförtiden? Är hon hemma hela dagarna och tar god hand om sin
nyfödda? Det blir väl inget spring ute på stureplan just nu. Inget festande och inget glammande.

Måste bestämt vara trist för en så världsvan och uteglad primadonna! Får hon inte abstinensbesvär?

Och vem som är den verklige fadern är tydligen fortfarande höljt i dunkel!

Allt festande och snortande och annat hon är van vid i det spännande utelivet, lär hon väl ta igen
så småningom med råge ifall jag känner henne rätt.
Citera
2011-02-16, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
Finns en tråd om dom. Mailades f.ö. runt i somras av en, troligen - försmådd ung man.

Vilken trâd?
Citera
2011-02-16, 19:28
Medlem
Ronilles avatar
Ja, vilken tråd då? Säger man A så hostar man upp B!
Citera
2011-02-17, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Ja, vilken tråd då? Säger man A så hostar man upp B!

Är sökfunktionen trasig!?

Men det var inte mycket att se..

.
Citera
2011-02-17, 09:42
Medlem
Tjommelisas avatar
Hur jävla svårt kan det vara att Googla "Hurtigs fitta"?

Finns på Pirate Bay också:
http://thepiratebay.org/torrent/5658812
Citera
2011-02-17, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjommelisa
Hur jävla svårt kan det vara att Googla "Hurtigs fitta"?

Finns på Pirate Bay också:
http://thepiratebay.org/torrent/5658812

Rätt åt den manipulerande bitchen.
Riktigt dåligt krystat: http://www.youtube.com/watch?v=Wp49vgqXN8Y fyfan, tror jag spyr.

Har inte fått något bra intryck hur som helst.
Citera
2011-05-03, 19:53
Medlem
LortigeLages avatar
vet inte om hon har en dubbelgångare men jag tyckte att det var hon som reste hem med samma flyg som mig från London i går kväll. har hon fimpat bolt-on-titsen? Reste tillsammans med en karl i 45-50årsåldern och två tonårsgrabbar, den ene lite lätt rödhårig.

Hon såg lite sliten ut (eller snarare i paritet med sin ålder), påsar under ögonen etc. Och inte mycket som putade under adidasjackan. Hon kanske har mognat till sist?
Citera
2011-05-03, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LortigeLage
vet inte om hon har en dubbelgångare men jag tyckte att det var hon som reste hem med samma flyg som mig från London i går kväll. har hon fimpat bolt-on-titsen? Reste tillsammans med en karl i 45-50årsåldern och två tonårsgrabbar, den ene lite lätt rödhårig.

Hon såg lite sliten ut (eller snarare i paritet med sin ålder), påsar under ögonen etc. Och inte mycket som putade under adidasjackan. Hon kanske har mognat till sist?

Svårt att tänka mig, hon har ju en liten nyfödd, svårt att lämna en sådan och dra iväg till ett annat land. Hursom helst. Jag var inne och tittade på hennes facebook (gemensamma vänner upptäckte jag)
Hon har galningen Susanne Backman som vän, lite märkligt med tanke på hur mycket skit om Catharina Hurtig som Susanne Backman skrivit.
Citera
2011-05-03, 21:41
Medlem
Jag pratade med Catarina ikväll, på premiären av OLA RAPACES teaterföreställning Angels in America. Med sig hade hon sin 5-månader gamla dotter.... hmm... kanske för att dottern skulle få träffa pappan????
Citera
2011-05-03, 23:45
Medlem
buggenbus avatar
Vad är det Catarina Hurtig gjort som förärat henne 700 tusen (plus) visningar av denna tråd på FB, men som inte alls är omnämnt på wikipedia?
Där framstår hon ju bara som en produktiv journalist...
(http://sv.wikipedia.org/wiki/Catarina_Hurtig)
Citera
2011-07-17, 11:30
Bannlyst
Nu borde väl socialen fått fram vem som är pappan till Catarina Hurtigs dotter? Var det Rapace eller?
Vad gör Hurtig nuförtiden?
Citera
2011-07-17, 13:27
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slottsfrun
Nu borde väl socialen fått fram vem som är pappan till Catarina Hurtigs dotter? Var det Rapace eller?
Vad gör Hurtig nuförtiden?

De gör ingen polisutredning av det om du trodde det
Vem som helst kan skriva på (om man är gift så går det per automatik)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in