• 2
  • 3
2003-08-20, 15:06
Medlem
Svaren på frågorna kanske är lite mer komplicerade än vad ni tror. Jag försöker bara ge ett så bra svar jag kan.
Hur påverkad man blir av 10 mg 2C-I är nämligen inte så busenkelt att svara på. I det här fallet verkade inte frågeställaren insatt i att kön, kroppsvikt och annat spelar stor roll för vilken effekt man får.

Med tanke på hur frågorna ställs så verkar inte folk vara lika allmänbildade som du tror Tim. Att jag är arrogant emellanåt... Jag blir irriterad över hur en del vräker ur sig påhittade fakta och myter och ska verka så kunniga trots att de inte har en aning om vad de talar om. Ja jag blir lite besk ibland. Men ni kan ju trösta er med att ni inte är ensamma om att få smaka mina beska droppar. Om det nu är till nån tröst.

Trevlig är jag mot de som förtjänar det, när de förtjänar det...
Citera
2003-08-20, 15:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Inlägg skrivna av personer med erfarenhet själv kan man tyda lätt sen om det är stavfel eller lite kemiska spekulationer så spelar det ingen roll eftersom dom experimenterat med sin egen kropp och stjäl och delar med sig. Sen om Lilius och dom andra nissarna som är intresserade av kemi och vill rätta en så behöver dom inte göra det som EN nyfrälst aggressiv KTH fjolla.

Lilius inlägg är som att öppna Hasch boken, han har ingen som helst erfarenhet av droger förutom allt han läst här på forumet, bok eller sajt.

Men man blir väl en liten grinig besserwisser när man suttit bakom skolbänken hela livet och missat allt det roliga. :twisted:

Inget fel med skolmänniskor men dom tror att dom vet allt fast dom igentligen inte vet ett skit förutom att läsa bokstäver och formler.

Men vem vet Lilius kanske är den stora producenten som han vill framstå sig själv som?.

Jag tog 2C-I i helgen och nu kan jag svara på hur 10 mg funkar med samma kunskap som bewing77 hade innan mig.

MAN MÅSTE TA FÖR ATT VETA.
Citera
2003-08-20, 16:27
Medlem
Citat:
Sen om Lilius och dom andra nissarna som är intresserade av kemi och vill rätta en så behöver dom inte göra det som EN nyfrälst aggressiv KTH fjolla
Jag ber om ursäkt om jag sårat dina känslor. Men du uttalar dig lite väl säkert utan att ha belägg för det du säger i många fall. Då blir jag förbannad.

Citat:
Lilius inlägg är som att öppna Hasch boken, han har ingen som helst erfarenhet av droger förutom allt han läst här på forumet, bok eller sajt
Jaja. Suck! Det där tänker jag inte ens kommentera.

Citat:
Men man blir väl en liten grinig besserwisser när man suttit bakom skolbänken hela livet och missat allt det roliga
Det vet jag inget om.

Citat:
Inget fel med skolmänniskor men dom tror att dom vet allt fast dom igentligen inte vet ett skit förutom att läsa bokstäver och formler
Se ovan.

Citat:
Men vem vet Lilius kanske är den stora producenten som han vill framstå sig själv som
När har jag antytt det?

Hoppas du förstod svaren med tanke på de svåra orden jag använde.
Citera
2003-08-20, 16:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Nu går vi vidare.
Citera
2003-08-20, 16:58
Medlem
Jaaaa!! Det tycker jag med.
Citera
2003-08-20, 22:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Tänkte bara skriva att poängen, enligt mig, med ett sånt här forum är ju delvis att få råd/beskrivningar från olika typer av människor för att sedan sålla ut och ta till sig det man anser verkar vettigast.

Om jag ställer en fråga vill jag (och förmodligen många med mig) gärna ha olika sorters svar. Ibland är man ute efter ett Lilius-svar, ibland ett pulsen-svar och ibland både och.

Om man inte gillar ett svar från någon är det bara att skita i att läsa klart det eller helt enkelt skita i att komma ihåg det.

MVH

/Kk
Citera
2003-08-21, 00:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag vet inte hur det är med er andra men jag måste erkänna att ibland så är jag lite "abstinensad" och måste lätta på trycket därför så är man lite spydig ibland. Så kanske det är för Lilius med vem vet han är ganska hemlig av sig.

Men om tre veckor så kommer jag vara snäll som ett lamm.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in