2008-12-12, 00:31
Medlem
EssKungs avatar
Vad vore The Simpsons utan Mr. Burns?

Han är verkligen min favorit karaktär i The Simpsons.
Det som speciellt är så roligt är att han är så svag och skröplig!

Ex: I S02E10 då han ska mosa en pappersmugg och knappt klarar det,
eller som i senaste avsnittet, S20E08 då han fångar ett bi och lyfter iväg
med det!

Jag har dragit ner alla säsonger nu och det är ju några timmar framför tvn,
dessutom har jag sett allt genom årens gång. Så jag skulle vilja att ni listar
vilka avsnitt Mr. Burns råkar ut för liknande händelser, som har med hans
fysiska svårigheter att göra.

Det ger alltid mig ett gott skratt!
Citera
2008-12-12, 00:44
Medlem
BlackMetals avatar
Kommer inte ihåg vilket avsnitt det är men i något avsnitt försöker han slå ner en person med ett basebollträ. Personen i fråga märker inte av att han slår.
Citera
2008-12-12, 00:52
Medlem
Herrtrosas avatar
Mr. Burns är bäst Så ynklig, så svag och ändå så ondskefull. I något avsnitt så ligger han i ett badkar och skrubbas ren av Smithers. Plötsligt så måste Smithers springa iväg och lämnar skrubbsvampen på Mr. Burns bringa. Detta resulterar i att Mr. Burns sakta men säkert trycks ner i badvattnet och håller på att drunkna I panik så ropar han på hjälp.
Citera
2008-12-12, 00:55
Medlem
CraigChrists avatar
I avsnittet "Who shot Mr. Burns" försöker han sno Maggies godisklubba.

Har för mig att han håller på att drunkna i något avsnitt när Smithers lägger en tvättsvamp på hans huvud.

I simpssons the movie klarar han inte av att hålla sig uppe när han får tandkräm på sin tandborste.

Det är dom jag kommer ihåg iaf. Men det finns säkert flera.
Citera
2008-12-12, 01:03
Medlem
JoffaJaffers avatar
hahahaha

ett av dem bättre är ju när han försöker trampa på en myra och den håller emot o välter honom!
Citera
2008-12-12, 01:07
Medlem
cgb spenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrtrosa
Mr. Burns är bäst Så ynklig, så svag och ändå så ondskefull. I något avsnitt så ligger han i ett badkar och skrubbas ren av Smithers. Plötsligt så måste Smithers springa iväg och lämnar skrubbsvampen på Mr. Burns bringa. Detta resulterar i att Mr. Burns sakta men säkert trycks ner i badvattnet och håller på att drunkna I panik så ropar han på hjälp.

Måste inte Smithers springa iväg för att hitta en svamp utan kanter
Citera
2008-12-12, 01:12
Medlem
I ett avsnitt ska Mr. Burns ta ut en 1000-dollarsedel från en bankomat och när sedeln med kraft av vinden träffar honom i bröstet så faller han till marken. Han fick även ett blåmärke av sedeln som han senare blottade i syfte att bevisa att han var ägare till den (blåmärket såg ut som sedeltrycket).
Citera
2008-12-12, 01:20
Medlem
Robinson-Merals avatar
Simpsons som serie känns rätt död men Mr. Burns blir bara bättre och bättre! Senaste avsnittet var bland de roligaste jag har sett. Det jag gillar mest är nog är att hans ålder verkar variera mellan sisådär 90-150 år och att han hela tider gör s.k. cultural references till folk som levde för 100 år sen.
Citera
2008-12-12, 02:12
Medlem
PontiakJohanzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinson-Meral
Simpsons som serie känns rätt död men Mr. Burns blir bara bättre och bättre! Senaste avsnittet var bland de roligaste jag har sett. Det jag gillar mest är nog är att hans ålder verkar variera mellan sisådär 90-150 år och att han hela tider gör s.k. cultural references till folk som levde för 100 år sen.

Han är hursomhelst 108 år
Citera
2008-12-12, 02:15
Medlem
JerryCottons avatar
Det bästa avsnittet med Mr. Burns är ju det där det konstateras att han har nästan alla sjukdomar som går att få men dessa tar ut varandra så att han upplever sig som frisk.
Senast redigerad av JerryCotton 2008-12-12 kl. 02:17.
Citera
2008-12-12, 02:42
Medlem
PontiakJohanzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Det bästa avsnittet med Mr. Burns är ju det där det konstateras att han har nästan alla sjukdomar som går att få men dessa tar ut varandra så att han upplever sig som frisk.

Det är väldigt kul "Indestructable"
Citera
2008-12-12, 05:17
Medlem
Kwelis avatar
Första jag kommer på på rak arm är när han ska kasta en baseball och den kommer typ 30 cm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in