2008-12-10, 22:23
Medlem
Ludd3emms avatar
Har problem med min dator. Lmnade in den till en firma som formaterade om den.

Problemet r att jag fr det man brukar kalla bluescreen (dumpning av fysiskt minne) nr jag gr ngot speciellt p datorn. Anvndning av program som jag har gr den ingenting men varje gng jag laddat ner ngonting fr jag bluescreen, likas om jag installerar ngonting.

Nu r frgan om ngon vet ifall jag kan gra ngonting t detta sjlv och i s fall vad, eller borde jag lmna tillbaka den till firman trots att jag betalat 800 kronor fr att f den omformaterad och fungera utmrkt, vilket den inte gr?

Tacksam fr alla svar. /Ludde
2008-12-10, 22:31
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludd3emm
Har problem med min dator. Lmnade in den till en firma som formaterade om den.

Problemet r att jag fr det man brukar kalla bluescreen (dumpning av fysiskt minne) nr jag gr ngot speciellt p datorn. Anvndning av program som jag har gr den ingenting men varje gng jag laddat ner ngonting fr jag bluescreen, likas om jag installerar ngonting.

Nu r frgan om ngon vet ifall jag kan gra ngonting t detta sjlv och i s fall vad, eller borde jag lmna tillbaka den till firman trots att jag betalat 800 kronor fr att f den omformaterad och fungera utmrkt, vilket den inte gr?

Tacksam fr alla svar. /Ludde

Det dr lter som Windows, s testa Windows Forumet. Om jag har fel, skicka PM s lser jag upp.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in