Citat:
Ursprungligen postat av kcul
Det enklaste är väl bara att ringa dem så har du en skiva inom 3 arbetsdagar. Vad jag erfarat som både kund och säljare är att hp är väldigt måna om sina kunder. Själv har jag ringt dem om 2 personliga datorer, då har det alltid gått väldigt snabbt och utan kostnad. Samma sak har gällt när jag bett mina kunder ringa till dem för att få en ny skiva.
Tyvärr så har jag inga råd om att fixa det direkt så var kanske lite ot.
Tre dagar? No way! Har väntat i 2 veckor på mina och igår ringde jag HP och dom la in en ny order fast denna gång "express" som hon uttryckte sig! Frågar du mig så tycker jag att Hp är ett skitföretag! Dom länkar till chatt 24/7 online men står inte bakom det som dessa tekniker rek. då det är folk i USA som svarar på chatten, frågade du varför i helvete dom länkade till den från hp.se så svarade hon att jag tycker inte att vi kommer längre.....
Samma sak om jag kollar under drivrutiner och skriver in min modell och modellnr så kommer det upp en massa annat skit som jag inte har nytta av. T.ex tv-tuner två olika drivers för trådlösa m.m Gamla drivers till Grafikkortet, sista är ifrån juni nu är det dec.
Trött på HP som ni säkert förstår!