2008-12-10, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Alkohol är väl för fan ingen drog

Det är en definitionsfråga. En traditionell och kulturellt accepterad drog, men dock en drog. Men fortsätt du slå dig i pannan tills du blir blå.
2008-12-10, 08:57
Medlem
Anakinskywalkers avatar
Han bor inte i Brålanda utan i Vänersborg.
2008-12-10, 09:26
Bannlyst
Jag förstår inte att folk förvånar och engagerar sig. Ännu en WT-mupp som är försvunnen. Who cares? Finns ju ändå alldeles för många såna som är ute och springer i vårt samhälle.

Hade han precis som snubben i Dalarna som är försvunnen haft vett att klippa håret och klä sig ordentligt och haft ett vettigt jobb hade han nog inte varit försvunnen idag.

Vad är det med folk???
2008-12-10, 09:29
Medlem
missmarmelad6s avatar
Är du rubbad precis eller???

Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Jag förstår inte att folk förvånar och engagerar sig. Ännu en WT-mupp som är försvunnen. Who cares? Finns ju ändå alldeles för många såna som är ute och springer i vårt samhälle.

Hade han precis som snubben i Dalarna som är försvunnen haft vett att klippa håret och klä sig ordentligt och haft ett vettigt jobb hade han nog inte varit försvunnen idag.

Vad är det med folk???

Och vad är DU för människa då?
2008-12-10, 09:42
Medlem
Kanske samma sak som hände Victor Ronér? Skulle gå o pissa men ramlade i vattnet.
2008-12-10, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PirateHook
Kanske samma sak som hände Victor Ronér? Skulle gå o pissa men ramlade i vattnet.
Har funderat på det alternativet också, starka strömmar i trollhättan men tror polisen har letat mycket där eftersom det händer att folk trillar i. Jag hoppas att han bara ville bort några dagar och kommer hem snart
2008-12-10, 10:32
Medlem
hackkycklings avatar
Känns som en 50/50 mellan självmord och olycka tycker jag. Eller ok, 49/49/2... självmord/olycka/brott. Hoppas att han återfinns snart iallafall. Ovissheten måste ju vara fruktansvärd för vänner och familj.
2008-12-10, 10:43
Medlem
Hur stor är slumpen att Jimmy försvinner spårlöst.

Sedan att denna försvinner spårlöst.

På samma mystiska vis?
2008-12-10, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potatismos12
Hur stor är slumpen att Jimmy försvinner spårlöst.

Sedan att denna försvinner spårlöst.

På samma mystiska vis?
Det är inte speciellt ovanligt. Det händer ett antal fylletrattar varje år, inge` konstigt med det.
2008-12-10, 11:55
Medlem
Beroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteIndian
Snackade just med en vän i Vänersborg när jag såg denna grejjen
Han säger faktiskt annat än dig
Enligt honom som var det inget ovanligt att denna simon söp skallen i bitar och när han försökte slåss ibland fick han alltid smäll
Kompisen säger också att killen inte hade (jag citerar) "Världens stabilaste psyke heller"

Totalt skitsnack. Lägg ner bara.
2008-12-10, 11:58
Medlem
Beroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis

Vad är det med folk???

Hjälp, går att att bli mer föraktfull tro?
2008-12-10, 12:20
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Det är inte speciellt ovanligt. Det händer ett antal fylletrattar varje år, inge` konstigt med det.

Eftersom det inte är något konstigt med det så är det perfekt för en seriemördare att inrikta sig på ordentliga men berusade unga män.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in