• 1
  • 2
2008-12-11, 23:18
Medlem
clas_ohlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flunit
11/12/08

"Guldpris:243kr/gram
Guldtackor:12.5kg: 3.040.814 kr.
Övriga storlekar är slutsålda.
www.guldtackor.se"

Hade man köpt i förrgår och sålt idag hade det varit en bra investering med andra ord.

Ja precis. Hela 19 kronor dyrare!
Citera
2008-12-29, 18:36
Medlem
antonftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flunit
11/12/08

"Guldpris:243kr/gram
Guldtackor:12.5kg: 3.040.814 kr.
Övriga storlekar är slutsålda.
www.guldtackor.se"

Hade man köpt i förrgår och sålt idag hade det varit en bra investering med andra ord.
Det har ju gått bra för dom eller? Alla deras storlekar förutom den största är ju slutsåld, måste vara mellandagsrean
Citera
2009-01-02, 15:47
Medlem
clas_ohlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonftw
Det har ju gått bra för dom eller? Alla deras storlekar förutom den största är ju slutsåld, måste vara mellandagsrean

Jah, man kan ju undra.
Citera
2009-01-02, 16:41
Bannlyst
Nu verkar det som att dom köper in guld också. Ytterligare ett sätt att luta folk att skicka sina feta guldkedjor och sen får dom ett spydigt sms tillbaka.

"Grattis dumjävel du vart precis blåst av Dragan o co"
Citera
2009-01-06, 18:07
Moderator
Gromguttens avatar
Raderade - omsider - lite OT.

/mod
Citera
2009-01-07, 20:40
Medlem
HRM FÖRVALTAREN KOMMANDITBOLAG
Org.nummer: 916642-7287 Bolagsform: Kommanditbolag

Komplementär: Krzymowski, Aleksander Tadeusz
Registreringsår: 1993

F-Skatt: Registrerad läs mer

Telefon: 08-100427

BESÖKSADRESS
Kornhamnstorg 57
111 27 Stockholm
Stockholms län
UTDELNINGSADRESS
Box 2071
103 12 Stockholm
Stockholms län
Citera
2009-01-07, 23:39
Medlem
Leif Ds avatar
Längst ned på sidan finns lite länkar. Jag provade www.krzymowski.se. Den försöker få min maksin att instalera nåt spionprogram eller motsvarande. jag kör linux, så sånna där trick fungerar inte här, ha ha fniss gnägg. Hur som helst: Det här luktar värre än mina gamla slalompjucker på kvällen en varm vårdag efter en hård dag i backen.
Genialiskt förståss och det finns gott om folk som bara anävnder huvvet till att ha mössan på, så hr Krzymowski har nog gjort bra med pengar på att sälja lackerade blytackor till idioter.
Citera
2009-01-08, 01:17
Medlem
Men alltså. Om man köper guld får man väl bara ett bevis på hur mycket man har köpt och för vilket pris?
Det är la knappast så att man får hem guldet?
Citera
2009-01-08, 08:50
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NineLives
Verkar skumt.
Står dessutom inte vad sms-avgiften är vid prisförfrågan.
Kan vara så att han drar in pengar där också.

Ja, numret går till MOSMS och det kostar upp till 200 kr att ringa det numret (beroende på vilka ord man skickar då varje kund har sina egna sökord)

Den som orkar kan ju anmäla sidan till etiska rådet eftersom den inte följer riktnormena för betalnummer.
Citera
2009-01-27, 17:07
Medlem
clas_ohlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif D
Längst ned på sidan finns lite länkar. Jag provade www.krzymowski.se. Den försöker få min maksin att instalera nåt spionprogram eller motsvarande. jag kör linux, så sånna där trick fungerar inte här, ha ha fniss gnägg.

Intressant det där. Han som dessutom är politiker som tidigare nämnts för kristdemokraterna i Stockholm. Etiskt! Någon mer som kan bekräfta detta och kanske ta reda på mer av vad som vill "installeras" på datorn?

Sitter själv på Mac så är skyddad mot det flesta av dylika tilltyg (utom trojaner).
Citera
2009-01-30, 20:09
Medlem
FRA-mannens avatar
" Så här köper du guldtackor:

1. Kontakta oss för aktuell prisinformation i kronor

2. Sätt in beloppet på plusgirokonto: 54 20 20-3
(glöm ej att ange leveransadress och telefonnummer du nås på)

3. Guldtackor levereras
När betalning registrerats på vårt konto levererar vi guldtackorna inom 10 dagar

Pga den stora efterfrågan på guld kan leveranstiden vara något längre"

HAHA! självklart ska man sätta in ca 2 miljoner på konto och vänta på guldtackorna kommer hem till dörren! alla tiders om man vill bli lurad!!!! ingen seriös handlare skulle göra en så stor affär på detta sätt, det är bara att springa ner till sin lokala guldsmed och fråga, han eller hon får säkert sig ett gott skratt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in