2025-04-20, 06:46
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag vaknade när klockan ringde å var förbaskat kåt, det första jag gjorde var att spotta i näven å ta ett stadigt tag om kuken å börja dra, kanske 15 minuter senare avfyrade jag satsen med ett seger vrål. Över mage å bröst. Nu lite senare har jag tvättat bort sperman å ska snart bege mig till jobbet. Att runka på morgonen känns som en bra start på dagen enligt mig. Vad tycker ni?
Citera
2025-05-09, 06:11
Medlem
Onan-erarens avatar
Alarmet ringde å kuken stod som ett spett, har en burk vaselin på sängbordet så jag smorde in kuken å började runka. Jag har alarmet inställt på 05: 30 så jag har gott om tid på morgonen, hursomhelst så ligger jag där å runkar glatt. Spottar i näven å tar nya tag, den där härliga pirrande känslan kommer å jag vet att det snart är dags att fyra av. Nyper hårt i ena bröstvårtan å så kommer jag, å jävlar vilket tryck det var i sprutet. Sperman hamnade långt upp på halsen upp på hakan i skägget tillochmed, två hårda skott efter varandra å jag stönar högt när det går för mig. "Wow" tänker jag då jag ligger där å tar igen mig, ytterligare en bra start på dagen. Nu ska jag tvätta bort kladdet å sen dra till jobbet. Ciao.
Citera
2025-05-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag vaknade när klockan ringde å var förbaskat kåt, det första jag gjorde var att spotta i näven å ta ett stadigt tag om kuken å börja dra, kanske 15 minuter senare avfyrade jag satsen med ett seger vrål. Över mage å bröst. Nu lite senare har jag tvättat bort sperman å ska snart bege mig till jobbet. Att runka på morgonen känns som en bra start på dagen enligt mig. Vad tycker ni?

Bara o köra på!

En bra start på dagen!!

Citera
2025-05-19, 09:22
Medlem
Onan-erarens avatar
Vaknade för en timme sen trots att jag är ledig idag, men i sedvanlig ordning så drog jag en runk. I köket med persiennerna uppdragna å sprutade i diskhon med ett glädje stön när jag kom, nu har jag klätt mig å tänkte dra till gymmet om en stund. Ciao.🫡
Citera
2025-05-28, 21:00
Medlem
Onan-erarens avatar
Ledig idag så jag drog en runk i badrummet nyss å sprutade i badkaret, skönt var det,det pirrar så härligt just innan det går för mig som en signal om att nu kommer jag snart. Känslan när det går är underbar, det är därför jag älskar att onanera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in