2008-12-09, 15:15
Medlem
Ari.Golds avatar
Någon som besökt nygamla Collage? Jag har mest hört dåliga saker om det, och inte orkat gå dit.
Citera
2009-01-20, 19:01
Medlem
Collage

Collage-ledningen hade en ambition om att göra Collage till något exklusivt. Något som skulle slå undan benen på Stureplansgruppen och orsaka en skilsmässa mellan kreddfolk, kändisar och andra eminenta personer och Stureplan.

Detta gick snett när man hyrde in vakter med kriminellt umgänge som i sin tur gärna släpper in sina vänner. Och där sprack den bubblan.

Nu har dock vakterna fått frisedel och väntas gå inom en månad. Collage hoppas att det blir en upprensning på stället i och med detta.
Citera
2009-04-23, 23:45
Medlem
Collage

De som stod i dörren i lördags lyckades i vilket fall förolämpa både mitt utseende och min intelligens innan jag ens nått garderoben. Två områden som jag inte brukar ha problem med. Så jag och sällskapet vände och gick. Jag hoppas att det fåtal som häckade i baren hade trevligt. För vår del blev det bara en onödig dipp i kvällen som snabbt ordnades med ett bättre alternativ.

Jag kommer inte att gå tillbaka.
Citera
2009-04-24, 08:06
Bannlyst
vilken sorts folk hänger på collage?
Citera
2009-04-24, 11:15
Medlem
Quorthons avatar
Slödder
Citera
2009-04-24, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Slödder
och vilken typ av människor är inte slödder ?
Citera
2009-04-24, 21:21
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booood
De som stod i dörren i lördags lyckades i vilket fall förolämpa både mitt utseende och min intelligens innan jag ens nått garderoben. Två områden som jag inte brukar ha problem med. Så jag och sällskapet vände och gick. Jag hoppas att det fåtal som häckade i baren hade trevligt. För vår del blev det bara en onödig dipp i kvällen som snabbt ordnades med ett bättre alternativ.

Jag kommer inte att gå tillbaka.

Beklagligt när sånt där händer. Har inte själv råkat ut för det men väl sett det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in