2003-08-16, 15:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playpen
Citat:
Ursprungligen postat av Carl H
För att återknyta till ämnet:

Jag anser att admins tillsättande av moderatorer är rena skämtet. T.e.x IDF och Maskopi, som har uppträtt aggressivt och ovänligt ett antal gånger, får bli moderatorer. Vi veteraner minns hur Maskopi heilade med Mika och Engelbrekt på invandringsdebatterna förr. Det kan också tillägas att IDF har blivit utslängd från det mer seriösa diskussionsforat Forumhuset, och Maskopi utslängd och utsedd till idiot på Swecans forum.
Securions slumpmässiga låsningar av trådar och varningar till meningsmotståndare gör inte saken bättre.

Tycker admin att dessa är ett gott föredöme?

Det undrar jag också... Admin, du kanske skulle ta dig tid någon dag och kolla lite vad som händer i dina forum... folk som är för yttrandefrihet klagar mycket nu... Janne... :?

Jag ser inga problem med att moddar uttrycker sina åsikter, såvida de inte delar ut varningar eller låser trådar efter eget godtycke. Den enda jag sett som agerat på det sättet är IDF.
Citera
2003-08-16, 15:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Glömde tillägga detta: Så länge de inte tar bort inlägg efter eget godtycke också.
Citera
2003-08-16, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Citat:
Securions slumpmässiga låsningar av trådar och varningar till meningsmotståndare gör inte saken bättre.

"Slumpmässiga låsningar"?!? Vad fan pratar du för skit? Släng fram ETT exempel på en tråd som blivit låst som inte borde ha blivit det.

Och vem har jag gett en varning som inte har förtjänat det? Ni satt och skrek er hesa när Billy_jet fick en varning. Ni skrek er hesa när mizta fick en varning. Nu kan alla se vad det är för jävla dåre och då tystnar helt plötsligt kritiken? Då börjar vi ljuga ihop skit istället? Fy fan vad patetiskt.

Kan inte säga att jag är inne mycket på FB nuförtiden, men jag minns hur det var förrut. Jag kan självklart inte bevisa något, så ni får lita på mig som seriös, ärlig människa. Securion var jävligt snabb på att låsa trådar där Cosmiq och Shakademus började käbbla. Däremot fick gärna rasister, som Engelbrekt och Maskopi, "heila" och ryggdunka bäst de ville.
Shakademus skrev också ett brev till admin där han klagade på "väktarbögen" som hela tiden plockade bort hans inlägg.

Kanske säger en del...
Citera
2003-08-16, 20:04
Medlem
Securions avatar
Jasså? Tvärtom så blev jag anklagad för att vara "blatte" och "rasförädare". Men det kanske beror på att båda sidor gnällde lika mycket. För båda sidor fick varningar när dom gjorde fel.

Jag har aldrig missbrukat min makt och det uttalandet har jag Admins fulla stöd i.
Citera
2003-08-16, 23:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Jag har aldrig missbrukat min makt och det uttalandet har jag Admins fulla stöd i.

Påminner mig om ett känt citat "'I Did Not Have Sexual Relations With That Woman!"
Citera
2003-08-17, 00:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Citat:

Påminner mig om ett känt citat "'I Did Not Have Sexual Relations With That Woman!"

hehe..
Citera
2003-08-17, 00:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Jag har aldrig missbrukat min makt

det där ska väl nån annan än du själv säga för att det ska låta trovärdigt va ?
Citera
2003-08-17, 01:25
Medlem
prezets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Citat:

http://www.crrh.org/hemptv/news_didntinhale.html
Ett till i samma klass.
PS.
Jag har ingen uppfattning om Securion *punkt*
(Man kan alltså inte avsluta en mening med Securion, för då blir den en annan Securion. typ)
Citera
2003-08-17, 14:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scepter
Citat:
Ursprungligen postat av Mizta
Han häcklade mig med en bild på ett utvecklingsstört barn, det var också väldigt förnedrande mot barnet att jämföras med mig, jag har också brister.
Det tog hårt på mitt hjärta av denna fruktansvärda brist på respekt till de som är hjälplösa, att utnyttja utvecklingsstörda människor i syfte att misskreditera användare i forumet är inte vidare godhjärtat.

Vilket skitsnack - du postade ju själv ett mycket förnedrande inlägg om judar som dog i förintelsen, som jag dessutom måste radera delar av eftersom det stred mot lagen om HMF.

Utveckligstört barn??? Skulle inte förvåna mig...verkar finnas förkärlek till utvecklingsstörda..
Citera
2003-08-17, 15:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Tidigare var ju invandringspolitik avdelningen den mest hetsiga, men det har nog flyttats hit
Citera
2003-08-19, 20:33
äldre konto (old)
Ej medlem
[img=http://unix.rulez.org/~calver/pictures/otaku.jpg][/img]
Citera
2003-08-19, 20:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gagge
[img=http://unix.rulez.org/~calver/pictures/otaku.jpg][/img]