2003-08-11, 22:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag har synat forumet i den ringa grad att jag kan draga slutsatsen af det som skrifvits.
Moderatorer missbrukar och våldtar flashbacks alldeles speciella rykte, de drar flashback i rännstenen och huserar som självaste A H, likviderar mannar inom den egna ranken som de själv önskar.
Denna fruktansvärda brutalitet som riktas mot oss andvändare med annorlunda synvinkel (något som flashback värnar om) är motbjudande och skamlig för forumet.
Varför skall det finnas svin i det egna ledet som saboterar och väldgästar sidorna, är inte polisen nog.
Vi vet med stor säkerhet vad som sänker ett stort imperium, förrädare i de egna organisationen, som har sina egna korståg mot specifika grupper.

Leve , HYLAND,
ner med vissa moderatorer som hjälper BABYLON.
Citera
2003-08-11, 22:21
äldre konto (old)
Ej medlem
Fan, är det bra jag som är less på alla attacker mot moddarna? Om forumet ska fortsätta existera så MÅSTE nån hålla koll så svensk lagstiftning följs. Dessutom anser jag att de flesta moddarna gör ett utmärkt jobb. Lägg ner den här kvasidiskussionen.
Citera
2003-08-11, 22:22
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Vissa moderatorer=pestaktiga maktmissbrukare.

Citat:
Ursprungligen postat av Billy_jet
Jag har synat forumet i den ringa grad att jag kan draga slutsatsen af det som skrifvits.
Moderatorer missbrukar och våldtar flashbacks alldeles speciella rykte, de drar flashback i rännstenen och huserar som självaste A H, likviderar mannar inom den egna ranken som de själv önskar.
Denna fruktansvärda brutalitet som riktas mot oss andvändare med annorlunda synvinkel (något som flashback värnar om) är motbjudande och skamlig för forumet.
Varför skall det finnas svin i det egna ledet som saboterar och väldgästar sidorna, är inte polisen nog.
Vi vet med stor säkerhet vad som sänker ett stort imperium, förrädare i de egna organisationen, som har sina egna korståg mot specifika grupper.

Leve , HYLAND,
ner med vissa moderatorer som hjälper BABYLON.

Vad vill du?? Och i så fall varför??
Citera
2003-08-11, 22:22
äldre konto (old)
Ej medlem
Admin bör ta sig en funderare angående Securions fortsatta moderatkarriär.
Citera
2003-08-11, 22:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Är de moderater?
Citera
2003-08-11, 22:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Och vad är din konkreta poäng bakom det högtravande språket?

-Laura
Citera
2003-08-11, 22:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Är de moderater?

hehe, moderatorkarriär menade jag. ops:
Citera
2003-08-11, 22:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja, vissa moderatorer är allt luriga i sin iver att vara så korrekta så möjligt.
Citera
2003-08-11, 22:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Fan, är det bra jag som är less på alla attacker mot moddarna? Om forumet ska fortsätta existera så MÅSTE nån hålla koll så svensk lagstiftning följs. Dessutom anser jag att de flesta moddarna gör ett utmärkt jobb. Lägg ner den här kvasidiskussionen.

Citat:
Ursprungligen postat av Admin
Flashback forum lyder under brittisk lagstiftning,....

admin.

Hoppas att i alla fall moddarna vet vilka lagar dom skall moderera efter.

Citera
2003-08-12, 11:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Har fått detta inlägg av billy postar det som hans sista vilja......

Det är att securion är helt löjligt kär i sin roll som moderator, han huserar som självaste mussolini på amfetamin. :roll:
Han häcklade mig med en bild på ett utvecklingsstört barn, det var också väldigt förnedrande mot barnet att jämföras med mig, jag har också brister.
Det tog hårt på mitt hjärta av denna fruktansvärda brist på respekt till de som är hjälplösa, att utnyttja utvecklingsstörda människor i syfte att misskreditera användare i forumet är inte vidare godhjärtat.
Jag hade överseende med detta dock och postade en vänlig bild som svar på tal och som förlåtelse till den uthängda individen.

Det värsta är att jag är NY här, kommer in och börjar disskutera med villiga, för att i nästa stund erhålla en varning av en viss man securion, därefter varvar han med att vara saklig och diskutera till att försvinna i mörkrets magi och spela allan med sina gula kort.

Moderatorernas huvuduppgift är att ta bort just sådant som är kränkande och strider mot svensk lag, inte posta dem själv.
scenturion tar bort inlägg efter eget godtycke.

PS, jag ber om förlåtelse till det utveclingsstörda barnet på securions vägnar, han lär ju inte be om förlåtelse själv.
Satanisk lag, vänd aldrig andra kinden till,,,, eller?
Citera
2003-08-12, 13:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag håller med billy_jet.
Mycket synd att han inte fick posta det själv bara.
Citera
2003-08-12, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mizta
Han häcklade mig med en bild på ett utvecklingsstört barn, det var också väldigt förnedrande mot barnet att jämföras med mig, jag har också brister.
Det tog hårt på mitt hjärta av denna fruktansvärda brist på respekt till de som är hjälplösa, att utnyttja utvecklingsstörda människor i syfte att misskreditera användare i forumet är inte vidare godhjärtat.

Vilket skitsnack - du postade ju själv ett mycket förnedrande inlägg om judar som dog i förintelsen, som jag dessutom måste radera delar av eftersom det stred mot lagen om HMF.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in