2008-12-09, 10:40
Administrator
admins avatar
Forumet "Socialantropologi och etnologi" har idag arkiverats.

admin
Citera
2008-12-09, 10:44
Medlem
BlueStars avatar
Tråkigt, tycker jag ! Där fanns många ämnen som åtminstone jag fann intressanta. Vad är anledningen till detta?
Citera
2008-12-09, 10:44
Medlem
micaeles avatar
Och så den oundvikliga frågan - why? Brist på moderatorer, intresse, underlag, popularitet?
Citera
2008-12-09, 11:10
Medlem
orkarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Och så den oundvikliga frågan - why? Brist på moderatorer, intresse, underlag, popularitet?

El Zorro skriver i den andra tråden här ovanför:
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
För låg nivå och för låg aktivitet.
Citera
2008-12-09, 15:19
Medlem
Mm, det stämmer visserligen, låg nivå och låg aktivitet.
Men som socialantropolog känns det som att nu kommer bara nivån att bli lägre generellt sett på dom andra forumena.
Bättre låg aktivitet än ingen aktivitet alls.
Ska jag verkligen tracka filosoferna och religionsvetarna med socialantropologiska teorier hela tiden?
Bara för att dom inte är vana vid empiri och att försöka besvara frågan "varför"...
*suck*
Citera
2008-12-09, 15:37
Medlem
Lantbruks avatar
Detta var riktigt tråkigt, försök få tillbaka avdelningen, nivån kan säkert förbättras om en mod styr upp lite grann, och jag ser egentligen inte den låga aktiviteten som så omfattande att avdelningen behöver läggas ner. Det borde väl förövrigt gå att på något sätt göra avdelningen mera tilltalande.

PM:a gärna.

Mvh
Citera
2008-12-09, 17:39
Medlem
Borde man inte ha frågat i forumet i fråga, före man tog bort det helt och hållet? Vem vet, kanske folk hade skärpt sig...
Citera
2008-12-12, 12:55
Medlem
Uncle Dukes avatar
Var ska man nu lägga trådar med socialantropologiska och etnologiska frågeställningar? I "Övrigt"?
Citera
2008-12-12, 19:51
Medlem
Lantbruks avatar
Jaha, hur blir det nu då?

Mvh
Citera
2008-12-14, 20:24
Medlem
Uncle Dukes avatar
Är det inte konstigt förresten att forum arkiveras på grund av "låg nivå" när forum som "Revisionism" verkar vara för evigt spikade?
Citera
2008-12-14, 20:31
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Är det inte konstigt förresten att forum arkiveras på grund av "låg nivå" när forum som "Revisionism" verkar vara för evigt spikade?

Beror väl på att många som skriver där är både väldigt kunniga och oerhört fanatiska?
Citera
2008-12-14, 20:34
Medlem
feldgraus avatar
Sen ligger det naturligtvis i Flashbacks intresse att ha ett forum som på ett sätt visar på att man här kan diskutera exakt vilket ämne som helst utan att bli tystad. S&E har inte riktigt den egenskapen.

/feldgrau
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in