Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-12-09, 01:48
Bannlyst
Ja, som topic:

Vilket är bästa programmet för att bränna filmer?
Citera
2008-12-09, 02:32
Medlem
Nero
Citera
2008-12-09, 02:39
Medlem
Imgburn om det är dvdr du ska bränna!
Citera
2008-12-09, 02:40
Medlem
Twofishs avatar
Om det är avbilder (img/iso osv) är imgburn det absolut bästa.

Nero Burnin Rom har jag använt väldigt länge.

Ett alternativ är CD Burner XP.
http://cdburnerxp.se/
Citera
2008-12-09, 07:47
Medlem
Kör Nero eller DVD decrypter
Citera
2008-12-11, 11:15
Medlem
Problem med Imgburn

Nu lånar jag tråden lite.

Har nyss fått en ny brännare från Komplett, då den tidigare helt plötsligt dog. Har nu en Sony NEC AD-7200S. När jag ska börja bränna i Imgburn så står det "Within" nånting i början, innan själva bränningen ska börja. Men där står den och tuggar i sisådär fem minuter utan att nåt händer.
Har senaste drivrutinerna jag kan hitta och senaste Imgburn (v2.4.2.0). Är det nåt i Imgburn jag har inte gjort rätt med? Har originalinställningar osv. Kan tillägga att filen är en ".iso".

Tacksam för hjälp!
Citera
2008-12-11, 14:10
Medlem
Jonde>> Misstänker att det är en minusskiva du försöker bränna? Har samma problem själv med sonybrännare, det du kan göra är att låta skiten stå kvar och tugga så till slut så börjar den bränna. Annars får du bränna med plusskivor!
Citera
2008-12-11, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorne71
Jonde>> Misstänker att det är en minusskiva du försöker bränna? Har samma problem själv med sonybrännare, det du kan göra är att låta skiten stå kvar och tugga så till slut så börjar den bränna. Annars får du bränna med plusskivor!

Okej, tack! Jo det var syrran som skulle ha några filmer och hon köpte då minus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in