2008-12-09, 01:43
Bannlyst
Hejsan, jag funderar p att kpa en macbook, men jag skulle helst inte vilja anvnda iTunes - finns det ngot alternativ till iTunes i OSX?
Citera
2008-12-09, 03:13
Medlem
Skulle nog tipsa om Songbird. Version 1 slpptes fr inte alls lnge sen, sgs vara det bsta alternativet till iTunes enligt mnga. Anvnder sjlv inte det nu, men har testat tidigare i tidigt stadie, var d buggigt men annars ett mycket bra program. Ska nog ta o testa det igen d det br vara rtt stabilt vid det hr laget.
Citera
2008-12-09, 05:17
Medlem
phanderss avatar
Hller med fregende talare. Dock, det enda som gr att jag fortfarande vljer iTunes r att det inte fungerar med min iPhone n. Annars verkar det mycket lovande!

Tror Amarok finns till OS X ocks men hur det r med iPod/iPhone-support eller hur anvndbart det r har jag ingen aning om.
Citera
2008-12-09, 08:03
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHC
Hejsan, jag funderar p att kpa en macbook, men jag skulle helst inte vilja anvnda iTunes - finns det ngot alternativ till iTunes i OSX?

Som vanligt: Kommer du frn en windowsbakgrund ska du testa iTunes innan du dissar det.

Det r katastrof p Windows men fungerar som en drm p Mac.
Citera
2008-12-09, 08:41
Medlem
Kluttys avatar
Spotify, all musk i vrlden, 100 kr/mn eller gratis om du tillter reklam (krver inbjudan). Skitbra program!
Citera
2008-12-09, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij

Som vanligt: Kommer du frn en windowsbakgrund ska du testa iTunes innan du dissar det.

Det r katastrof p Windows men fungerar som en drm p Mac.

Det har krnglat s in i helvete fr mig p XP. S jag kanske borde ge det en chans.

Citat:
Ursprungligen postat av Klutty
Spotify, all musk i vrlden, 100 kr/mn eller gratis om du tillter reklam (krver inbjudan). Skitbra program!

Anvnder redan Spotify ibland, men utbudet r inge bra. Dr klr What.cd Spotify p fingrarna.
Citera
2008-12-09, 12:05
Medlem
divinings avatar
iTunes r inge kul som musikspelare i sig - dock r det en underbar sync makapr

Songbird vinner
Citera
2008-12-09, 12:10
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divining
iTunes r inge kul som musikspelare i sig - dock r det en underbar sync makapr

Songbird vinner

Jag tror jag r skadad, men jag lskar iTunes, krde den p Mac nr jag jobbade med dem, och kr den p Windows maskinen hemma + p jobbet.
Citera
2008-12-09, 13:25
Medlem
divinings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Jag tror jag r skadad, men jag lskar iTunes, krde den p Mac nr jag jobbade med dem, och kr den p Windows maskinen hemma + p jobbet.

Haha, nej iTunes r vl ett fullvrdigt musikprogram, dock r jag en linux mnniska och vill grna kunna bygga om och bygga ut de saker jag anvnder - tror nog att det r dr allting ankrar.

Dock kommer jag att hlla fast vid att iTunes r ven fr mig fullkommligen underbart att synca sina brbara spelare mot - nskar att jag kunde verge min trngsynthet och brja anvna iTunes helt och hllet - d det skulle bespara mig massor av tid och ltliste ndringar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in