• 2
  • 3
2008-12-09, 18:03
Bannlyst
Glömde säga att ni som tycker detta är intresant eller har upplevt flow och liknande får gärna pm:a mig, skulle vara jätte intressant att diskutera under lite mer "normala former" än det lätt hettsiga här
Citera
2008-12-09, 18:09
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmanuelFjant
Du ger inget speciellt sammanhängande intryck. Det finns väl ingen anledning att brusa upp? alprazolam_ har ju inte ens sagt otvetydigt att han tycker du har någon psykisk sjukdom/neuropsykiatriskt funktionshinder, bara föreslagit att en utredning för sådana kan vara bra.

Visst kan man få paradoxala effekter på benso ändå, men ditt fall låter lite... extremt.
Ja, det är ju "flowmannen" som är trög. Jag bara påvisade faktum, vilket jag är lite mer säker på än nån "flow" teori som jag aldrig har hört talas om. Finns väl 100ggr mer forskning om adhd och manodepp. Jag känner folk som har båda grejerna, och dom reagerar skitskumt på benso.
Citera
2008-12-09, 18:15
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basket22
Glömde säga att ni som tycker detta är intresant eller har upplevt flow och liknande får gärna pm:a mig, skulle vara jätte intressant att diskutera under lite mer "normala former" än det lätt hettsiga här
Det är du som är hetsig, ingen annan...

Läs rubriken på din egen tråd, MANISK och KREATIV; är det inte exakt så dessa mano personer blir mellan deppkurvorna?
Senast redigerad av alprazolam_ 2008-12-09 kl. 18:17.
Citera
2008-12-09, 18:29
Bannlyst
förlåt då ! missförstod väl dig, men du måste nog ändå medge att om det jag skriver om som du bla kan läsa om i nämnda bok så förtjänar det ett bättre öde än vi två säkert vettiga mänskor ändå. Mitt sista ord här, läs boken om ni får tag i den, skriv till mig anars så får ni förlag och annat behövligt over and out
Citera
2008-12-09, 18:33
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basket22
förlåt då ! missförstod väl dig, men du måste nog ändå medge att om det jag skriver om som du bla kan läsa om i nämnda bok så förtjänar det ett bättre öde än vi två säkert vettiga mänskor ändå. Mitt sista ord här, läs boken om ni får tag i den, skriv till mig anars så får ni förlag och annat behövligt over and out
Ja, jag menade inte att vara nå otrevlig heller, blev lite nyfiken nu; så jag ska googla lite...
Citera
2008-12-09, 20:10
Medlem
alprazolam_s avatar
Nu på tv4+ är det en dokumentär om bipolär psykos. Trollkarlen Merlin, Gud, Elvis och lite andra är med. Merlin har tex byggt stonehenge i en tidigare reinkarnation, rekomenderas!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in