Citat:
Ursprungligen postat av mindwalker
Tackar.
hur fick du tag på dom? sjukan/gatan/internet? Skulle verkligen behöva något som ger mig en stabil sömn men inte en så stor hangover.
GASH

Rekommenderar Stilnoct/Imovane (ev. Sonata om de fungerar för dig) eller Halcion för dess korta halveringstid. Med dessa preparat löper du knappast någon risk för hangover, om du nu inte överdoserar, eller är överkänslig mot någon av substanserna.
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Har faktiskt bytt ut alla mina sömnbenzos mot röka och det känns bra ända tills man upptäcker att det blir sjukt dyrt

Jag har, till natten, 0,25-0,5mg triazolam för insomnande och 1-2mg flunitrazepam mot uppvaknanden, men för mig vinner röka överlägset mot bensodiazepiner (förmodligen också pga mitt långvariga benso-bruk) när det gäller att somna och slippa uppvaknanden. Röka tycks också fungera lika bra även under en längre tid, i alla fall som sömnhjälp, men ruset tenderar ju att bli mindre spännande efter en längre periods bruk. Priset kan ju vara till en nackdel, har du provat att blanda pregablin, cannabis, benso och alkohol? Detta fungerar för mig, dock inte dagligen eftersom toleransen på pregablinet skjuter i höjden väldigt fort. Till sommaren kanske du kan fundera på att med gröna fingrar anordna en liten trädgård?
Mvh