Det var såhär att jag satt och slösurfade lite spelforum och chattade på MSN när datorn helt plötsligt sket ner sig totalt. Internetsidorna började ladda segt som sirap (om inte värre!) och jag loggades ut från MSN. Saken var den att MSN försökte logga in mig igen, då helt plötsligt började dampa ur totalt och logga in/avbröt inloggning typ fem ggr/sekunden. Och när jag försökte gå in på startmenyn öppnades antingen MS Word (utan att jag ens klickat på det) och dokumentet började göra mellanslag av sig självt och blev flera kb stora. Tröck jag på röda krysset eller alt+f4 så sparades dokumentet av sig själv utan att jag tröck på spara.
Helt plötsligt öppnades mina dokument, vidare till Min musik och sen öppnades ett album i WMP typ hundra gånger om så allt laggade ur totalt. Startade om datorn (en bärbar Dell) genom att trycka på powerknappen, drog ur nätverkskabeln innan jag startade den igen. När jag kom in i Windows igen och märkte allting var chill stoppade jag återigen in nätverkskabeln och försökte logga in på MSN igen, samma dampproblem som förra gången. Internetsidorna laddade också lika segt. Nya Word-dokument öppnades och "skrevs"...
Sry för "wall of text", men jag vill bara få det bekräftat...
Visst blev jag hackad i går natt?
Hur förhindrar jag att det händer igen, datorn har redan Norton Internet Security som skydd. Kanske behöver nyare än förra årets version?