2008-12-06, 22:59
Medlem
ManUniteds avatar
Upptckte nyligen att vnstra delen av knappen under touchpaden glappar lite grann p min macbook. Det blir som ett extra klick-ljud innan man har tryckt ner den helt.
r lite smtt irriterande varje gng man ska anvnda den fr att markera ngot eller liknande.

Ngon annan som har upplevt ngot liknande och isf. har ngot tips vad man kan gra t saken?

mvh manunited
Citera
2008-12-07, 06:04
Medlem
smurfehs avatar
Skulle ha lmnat in den p ngon serviceverkstad fr att f det fixat, frutsatt att du inte vill skruva upp skiten sjlv
Citera
2008-12-07, 12:06
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurfeh
Skulle ha lmnat in den p ngon serviceverkstad fr att f det fixat, frutsatt att du inte vill skruva upp skiten sjlv

Speciellt d om han skruvar upp den sjlv, voidar garantin p den

Nej, TS, som smurfeh sger, lmna in den till ett service stlle om du har garanti kvar.
Citera
2008-12-07, 12:40
Medlem
ManUniteds avatar
Okey, tack fr svaren!
Tyvrr s har jag ingen garanti kvar p datorn. Kpte den begagnad av en bekant....tror att det r 2006-rs modell p den.
Garanti eller inte s skulle jag aldrig vga skruva upp datorn sjlv
P s stt r stationra bra, enkelt att skruva isr/ihop, men p en brbar s r allt lite mer invecklat och riskabelt.
Nrmaste serviceverkstad r 13mil bort s jag fr vll lmna i den och rdfrga om det kan vara vrt att lmna in den fr reparation.
Jag fr helt enkelt svnga frbi butiken nr jag har vgarna frbi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in