2009-07-10, 15:41
Medlem
Benzonas avatar
Castefjord Acting Produktion
Citera
2009-08-11, 09:14
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Fantastiskt

Jag finner det underbart när människor skapar sin egna verklighet.
Verkligheten är bara en subjektiv tolkning så varför inte gå hela vägen och leva i den verklighet som gör en lycklig?

Till Rickard vill jag påpeka att du inte kan tvinga din subjektiva verklighet på andra, vill man leva drömmen får man ignorera vad folk säger på forum, att hota med farbror blå för att folk inte delar din verklighet är helt fel väg att gå. Lev ditt liv som Hollywood stjärna och låt andra tycka vad de vill.
Jag är nobelprisvinnare i litteratur och min fru en katolsk skolflicka oavsett vad andra tycker.

Vad försöjer sig denna man på?
Senast redigerad av GanjaThorulf 2009-08-11 kl. 09:30.
Citera
2009-08-11, 17:41
Medlem
Men helvete, finns människor med så bristande självinsikt som dessa idioter fortfarande?

Pure entertainment att läsa om dessa... hmm... folk.
Citera
2009-08-21, 14:40
Medlem
Buttra Molnets avatar
Kan man verkligen göra detta?

Detta har Richard skrivit på Nadjas hemsida:
2009-07-03 16:44:47 - Rickard,
Hej Älskling!
Tittade in lite på sidan. Vi får en skön kväll. Får se till att äta något gott.

PS. Det funkade bra med sidan på Facebook, där vi alla tillsammans hjälps åt att avslöja identiteterna på Flashback. Men den är hemlig så akta dig för vilka du bjuder in. Än så länge finns det 16 identiteter uppe. Bland annat Lotta, Jimmy och Sanna, som lovats.

Kram på er andra vänner som kollar in här.

Går det verkligen så enkelt att kolla upp någon tro?
Har lite svårt att tro det faktiskt.
Ni andra som har koll, är detta åter ett psykopatutlåtande från Mr Castefjord eller vad?
Citera
2009-08-21, 18:12
Medlem
Benzonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet
Detta har Richard skrivit på Nadjas hemsida:
2009-07-03 16:44:47 - Rickard,
Hej Älskling!
Tittade in lite på sidan. Vi får en skön kväll. Får se till att äta något gott.

PS. Det funkade bra med sidan på Facebook, där vi alla tillsammans hjälps åt att avslöja identiteterna på Flashback. Men den är hemlig så akta dig för vilka du bjuder in. Än så länge finns det 16 identiteter uppe. Bland annat Lotta, Jimmy och Sanna, som lovats.

Kram på er andra vänner som kollar in här.

Går det verkligen så enkelt att kolla upp någon tro?
Har lite svårt att tro det faktiskt.
Ni andra som har koll, är detta åter ett psykopatutlåtande från Mr Castefjord eller vad?
Haha, det är nog bara mytomanin som spökar ännu en gång... eller är det Castefjord som är SPAM?. Så här skriver han på sin hemsida, castefjord.se, iaf:
Citat:
About the story´s on Flashback etc etc
8/6/2009

We took help from some hackers and did some tracking for several IP-adresses. We bring out 27 persons from it. We even spy on 3 company´s to know more about who it was. This information is in the hands of the police and newspapers at the moment and the law and order will have its one goal.
Citera
2009-10-20, 02:11
Medlem
CamCameos avatar
Passa på och se hans suveräna skådespelartalanger i SVT:s dramatisering av fallet om hagamannen nu! Han spelar Arresteringspolis 2. Intressant att Hans Brorson spelar arresteringspolis 1...

http://svtplay.se/v/1725267/fallet/del_1_av_4__hagamannen?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1733497/sb,p116723,1,f,-1
Citera
2009-10-21, 19:52
Medlem
BitterNtwisteds avatar
Folk har varit inne på hans sida på det andra FB och kommenterat hans lysande skådespelarinsats, någon tyckte t.o.m att han skulle vara med i Wallander... hans svar:

"Hmm, Wallander ja. Det Reza och Johan Bergman sa om mig efter MasterClass/workshopen vi hade, gjorde att jag växte enormt i min trygghet som skådespelare. Skulle vilja ta över Persbrandt´s roll kanske. Vi får se vad som händer. Har aldrig jagat."

Återigen denna ödmjukhet, den är beundransvärd.
Citera
2009-10-21, 20:26
Medlem
ShineCitys avatar
Kommissionen är er alla på spåren, ni kommer aldrig att bli lika bra som Castefjord!

Jag hör bara avundsjuka i den här tråden!
Citera
2009-10-21, 20:40
Medlem
MassiveBs avatar
Hahaha! Det är ju tamefan otroligt. Bästa tråden på FB ever. Vilka skön familj! Alla med dyslexi och storhetsvansinne!
Citera
2009-10-21, 22:37
Medlem
ShineCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Bästa tråden på FB ever.
Ja, för att Castefjord är bäst.
Citera
2009-12-31, 01:14
Medlem
www.batfixarn.se , en ny karriär? Han verkar lite småsplittrad. Undrar hur många gånger han seglat Samos-Aten

Tråkigt att alla nya båtar är slutsålda
Citera
2009-12-31, 03:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markush
www.batfixarn.se , en ny karriär? Han verkar lite småsplittrad. Undrar hur många gånger han seglat Samos-Aten

Tråkigt att alla nya båtar är slutsålda

Båtfixare, skådis, stuntman, producent och en massa andra saker om man ska tro hans hemsida. Hur hinner karln med allting och är han någonsin hemma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in