2009-06-19, 07:34
Bannlyst
Citat:
Maddog"]Undrar när Castefjord börjar göra inlägg i denna tråd också?

Han kanske väntar på en inbjudan från flashback att bemöta skriverierna

Citat:
Till Flashback vill jag tacka för att jag gavs möjligheten att svara på detta.

Vänligen/Rickard Castefjord. Ta hand om er.

https://www.flashback.info/showthread.php?t=812813&page=2
Citera
2009-06-19, 09:18
Medlem
alpha-betas avatar
Han är onekligen en intressant karaktär. Både han och hans fru verkar leva i en väldigt ljusblå värld så att säga. Ett blogg på engelska, med i nätverk i LA, ett långt CV som i bästa fall består av statistroller utan repliker, för att inte tala om hans flickvän/fru som ska bli fotomodell trots att hon hade sin bästa dagar för över 10 år sedan....Jag älskar det här, vi måste hitta mer om detta White trash-par som får vilket tjackluder som helst att verka som rena framgångssagan i jämförelse
Citera
2009-06-19, 09:44
Bannlyst
Vad vet du egentligen av det du uppdiktar

Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Han är onekligen en intressant karaktär. Både han och hans fru verkar leva i en väldigt ljusblå värld så att säga. Ett blogg på engelska, med i nätverk i LA, ett långt CV som i bästa fall består av statistroller utan repliker, för att inte tala om hans flickvän/fru som ska bli fotomodell trots att hon hade sin bästa dagar för över 10 år sedan....Jag älskar det här, vi måste hitta mer om detta White trash-par som får vilket tjackluder som helst att verka som rena framgångssagan i jämförelse

Ska bli modell?. Vad jag vet så modellas det redan, som folkmodell bland annat. Vad har du för hobby, ja mer än att sitta och förskjuta ditt egna tragiska liv, på andra.

Vi får se vad ni lyckas åstadkomma med detta. Ni gör bort er själva i alla fall.
Citera
2009-06-19, 15:13
Medlem
Buttra Molnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta

Yes, detta är gratis underhållning på absolut högsta nivå. Jag älskar människor som dessa som verkligen inte "är med i matchen".
Hoppas de aldrig slutar visa upp sig och sina liv för allmän beskådan.
Sedan att de reggar olika profiler här på FB för att kunna kommentera,
anmäla och stå i gör ju saken ännu roligare.
TACK Fam White Trash för att ni gör min vardag så rolig!
Citera
2009-06-19, 21:54
Medlem
-jOE!s avatar
Vänligen respektera regel 1.06, det är inte OK att försöka sammankoppla en användare med dennes riktiga identitet! /mod

https://www.flashback.org/rules/
Citera
2009-06-30, 10:49
Bannlyst
Advokat

Advokatcompaniet är framgångsrika inom många områden.
Dom vann för oss sist.

Citat:
Ursprungligen postat av jica
Nån som vet en jävligt bra advokat, billigt..

Ser lite rörigt ut men jag copypaste bara PMét, läs inifrån ut.

Glad sommar
Citera
2009-07-02, 22:23
Bannlyst
Ja du. Sanningen kommer verkligen komma fram.
Tänk att allt som du förtalar, finns det bevis för motsatsen som gör att du faller på eget grepp.

Ni kommer bli olyckligt upplysta i september. Eftersom ni inte läst allt på hans hemsida, tydligen, så har vi fått lite hjälp att motbevisa allt skitprat.

Touche

Citat:
Ursprungligen postat av pinglan1972
hehe.... I know....ja du...vad säger man???
helt otroligt att en är så egenkär och tror att alla verkligen ska tro på vad han säger...o varför skriver man hela tiden om sig själv i 3:dje person??? hur blåögd får man va...men som man säger...sanningen kommer fram tillslut...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHA
Citera
2009-07-03, 15:46
Bannlyst
Senaste och viktigaste

Bara för att det ska passa din hetsjakt, så väljer du att inte läsa hela texten. Senaste och viktigaste.

Snacka om dum.

Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Due to space reasons this is only the 10-15 latest or most important productions, otherwise it would be a very long CV.

Viktigaste och senaste produktionerna:

Commercial: Vaasan Bread Actor Johan Snyggbacka
Future film: Hundar & Alkohol Actor

Om nu en reklam för Vasa bröd anses platsa i listan över dom viktigaste jobben han gjort då vill jag nog se dom jobb som inte platsade på listan.
Citera
2009-07-04, 15:03
Medlem
varför inte nu??

Citat:
Ursprungligen postat av BlackD
Ja du. Sanningen kommer verkligen komma fram.
Tänk att allt som du förtalar, finns det bevis för motsatsen som gör att du faller på eget grepp.

Ni kommer bli olyckligt upplysta i september. Eftersom ni inte läst allt på hans hemsida, tydligen, så har vi fått lite hjälp att motbevisa allt skitprat.

Touche

varför i september?? har polisen semester eller?? du e en lustig prick du...måste ha en hel drös med anmälningar som snuten använder som toapapper vid detta laget...dom har annat att göra än att vara dig till lags med dina fjuttiga o fjantiga anmälningar...lägg ner energin på annat istället för att hålla polisen upptagen med anmälningar...finns annat folk som behöver deras hjälp bättre än att dom inte har tid för att du ger dom massa jävla pappersarbete..
Citera
2009-07-04, 15:16
Medlem
Raouls avatar
Värst vad negativt det skrivs här.
I min uppfattning är Castefjord Sveriges nästa Brad Pitt.
Snubben har ju talang. Dessutom verkar han språkbegåvad och ytterst allmänbildad. Det framgår ju inte minst i hans rättrådiga agerande i den där facebook-härvan. Han är ju jättekunnig på såväl Internet som juridik. Och kontakter med kommissionen har han ju också.
Nä för fan, skådisen och stuntmannen Castefjord går garanterat en lysande karriärframtid till mötes.

Varför inte i "Den rätte för Rosing 2"?
Citera
2009-07-04, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pinglan1972
varför i september?? har polisen semester eller?? du e en lustig prick du...måste ha en hel drös med anmälningar som snuten använder som toapapper vid detta laget...dom har annat att göra än att vara dig till lags med dina fjuttiga o fjantiga anmälningar...lägg ner energin på annat istället för att hålla polisen upptagen med anmälningar...finns annat folk som behöver deras hjälp bättre än att dom inte har tid för att du ger dom massa jävla pappersarbete..

Utan era trakaserier så skulle det inte finnas några anmälningar. Jag och Rickard med flera har betydligt viktigare saker som tar vår tid men vi är ju inte tysta bara för det.
Ps: Även om inte ni har annat för er en att trakassera andra människor så har faktiskt vi det och därför administrerar vi sidan i september.
Citera
2009-07-06, 21:45
Medlem
Buttra Molnets avatar
Yes!

I love this family!
Senast redigerad av Buttra Molnet 2009-07-06 kl. 21:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in