Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-05, 22:47
  #1
Medlem
IKAROZs avatar
fick av en polare hjälp att installerera windows xp 2, efter uppgradering står det nere i hörnet att jag råkat ut för programvaruförfalskning och att det inte är ett äkta program jag har. vilket det inte är heller tror jag. hur åtgärdar jag detta, kan jag få bort den där felrutan eller måste jag installera om detta på nytt?

tacksam för svar
mvh en okunnig på dator
Citera
2008-12-05, 22:49
  #2
Medlem
Twofishs avatar
Denna tror jag ska fungera:
Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.7.69.2.CRA CKED-ETH0
Bör finnas på piratbukten.

Windows_WGA_Patcher_Permanent_Kit har fungerat också enligt ett par trådar här på forumet.
__________________
Senast redigerad av Twofish 2008-12-05 kl. 22:52.
Citera
2008-12-05, 22:51
  #3
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKAROZ
fick av en polare hjälp att installerera windows xp 2, efter uppgradering står det nere i hörnet att jag råkat ut för programvaruförfalskning och att det inte är ett äkta program jag har. vilket det inte är heller tror jag. hur åtgärdar jag detta, kan jag få bort den där felrutan eller måste jag installera om detta på nytt?

tacksam för svar
mvh en okunnig på dator

Sök på WGA eller Windows genuine advantage så får du svar hur du ska göra.

Edit: Såg att en hann svara. Men glöm inte att använda automatiska uppdateringar och inte uppdatera manuellt, då skiter det sig.
Citera
2009-01-11, 19:13
  #4
Medlem
Dunhilds avatar
Jag har oxå haft samma problem med mitt windows. Hann inte fixa det o nu har datan startat om sig själv och jag kan inte logga in utan jag måste fylla i koden. Kan inte installera nåt eftersom jag inte kommer in i datan, orkar inte installera om windows...Nån som vet en kod som funkar??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback