Japp, det verkar som om hon plockat på sig prylar för en picknick med familjen, inklusive grillning, samt lite småprylar som är bra att ha, och en jävla massa snus (ingen som bevakade snyskylen just då, så hon tog tillfället?).
jag vill minnas att jag såg tidningsklippet då det publicerades för knappt tio år sedan. Kommer ihåg att jag blev imponerad och förskräckt på samma gång, helt galet att man kan korpa så mycket inne på en bensinstation.
Jag har hört av en kompis som jobbat på en mack att de här faktiskt har konstruerat någon slags ställning under kjolen. Vet dock inte hur sant detta är, men det låter ju troligt. Hur annars hade man fått med sig allt de utan att de ramlade på golvet?
Jag har hört av en kompis som jobbat på en mack att de här faktiskt har konstruerat någon slags ställning under kjolen. Vet dock inte hur sant detta är, men det låter ju troligt. Hur annars hade man fått med sig allt de utan att de ramlade på golvet?
Jag har också hört detta, att stöldgodset på nått vis hålls fast med hjälp av krokar. Jag har inga belägg för detta mer än att jag just också har hört detta av andra, men det låter rimligast. Fast jag vet ju iofs inte hur tattarkärringar tänker heller, så det kanske är helt uteslutet.