2008-12-05, 18:51
Medlem
Jeckes avatar
Japp, det verkar som om hon plockat på sig prylar för en picknick med familjen, inklusive grillning, samt lite småprylar som är bra att ha, och en jävla massa snus (ingen som bevakade snyskylen just då, så hon tog tillfället?).
Citera
2008-12-05, 18:59
Medlem
bona officias avatar
jag vill minnas att jag såg tidningsklippet då det publicerades för knappt tio år sedan. Kommer ihåg att jag blev imponerad och förskräckt på samma gång, helt galet att man kan korpa så mycket inne på en bensinstation.
Citera
2008-12-05, 23:14
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Hur mycket man har stulit genom åren kan knappast höra hemma i veckans brott...

*tråd låst*

// Mod

Vi flyttar den till Kriminalhistoria och öppnar den igen.
Senast redigerad av Carl Hamilton 2008-12-06 kl. 10:48.
Citera
2008-12-30, 15:57
Medlem
Nä, nu måste jag bumpa min egen zigenar/snatteritråd så att den inte försvinner helt i träsket!
Citera
2009-01-02, 15:36
Medlem
Hur kan man få in så mycket under en kjol? måste ju sett roligt ut när hon gick i alla fall
Citera
2009-01-02, 15:37
Medlem
Korvabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Nä, nu måste jag bumpa min egen zigenar/snatteritråd så att den inte försvinner helt i träsket!

Helt rätt, men hur fan lyckades hon få in allt under kjolen o.O är det möjligt?
En jävla minigrill?
Citera
2009-01-02, 16:39
Medlem
GROTTULFs avatar
två flaskor tvålitersläsk, herregud
Citera
2009-01-02, 16:52
Medlem
storytellers avatar
Lär ju knappt ha kunnat gå med så mycket under kjolen, var väl därför hon åkte dit...
vatten över huvudet helt enkelt.
Citera
2009-01-02, 17:44
Medlem
Evert-Svens avatar
Va fan säger jag bara. Hur fick hon allting att hänga kvar under kjolen? Hade zigenarna konstruerat nån sorts uppsättning med krokar eller?
Citera
2009-01-05, 14:57
Medlem
Jag har hört av en kompis som jobbat på en mack att de här faktiskt har konstruerat någon slags ställning under kjolen. Vet dock inte hur sant detta är, men det låter ju troligt. Hur annars hade man fått med sig allt de utan att de ramlade på golvet?
Citera
2009-01-05, 21:44
Medlem
dawatts avatar
"Kvinnan var på genomresa"

Resande, stor kjol, snatteri.. Hmm. Något inom mig säger att jag känner igen mönstret, men jag vet inte från var.

Citera
2009-01-05, 22:09
Medlem
MajorMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C22H28N2O
Jag har hört av en kompis som jobbat på en mack att de här faktiskt har konstruerat någon slags ställning under kjolen. Vet dock inte hur sant detta är, men det låter ju troligt. Hur annars hade man fått med sig allt de utan att de ramlade på golvet?
Jag har också hört detta, att stöldgodset på nått vis hålls fast med hjälp av krokar. Jag har inga belägg för detta mer än att jag just också har hört detta av andra, men det låter rimligast. Fast jag vet ju iofs inte hur tattarkärringar tänker heller, så det kanske är helt uteslutet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in