Har skaffat Submerge till min mac för att kunna sammanfoga subs med .avi filer för att sen i sin tur kunna streama via xbox till tv.
Nu är det så att sparar jag filmerna med programmets förvalda inställningar så blir det .MOV, vilket inte min Xbox kan läsa, utan jag måste ha filen i .avi
Varje gång jag försöker exporera i .avi så får jag felmeddelande "blablabla oväntat avslutats".
Nu undrar jag om någon vet varför? eller om det finns ytterligare något smidigt program som gör om .mov till .avi (till mac då förståss)
Utvecklar lite, att rendera så att textfilen bränns in funkar ypperligt, men när jag tar spara så kraschar det eller så får jag meddelandet att "det gick inte att skriva pga någon okänd anledning". Någon som vet något?
Utvecklar lite, att rendera så att textfilen bränns in funkar ypperligt, men när jag tar spara så kraschar det eller så får jag meddelandet att "det gick inte att skriva pga någon okänd anledning". Någon som vet något?
Streama till xbox? Varför vill man bränna in subben då???
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!