Flashback bygger pepparkakshus!
2008-12-04, 21:14
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Har skaffat Submerge till min mac för att kunna sammanfoga subs med .avi filer för att sen i sin tur kunna streama via xbox till tv.

Nu är det så att sparar jag filmerna med programmets förvalda inställningar så blir det .MOV, vilket inte min Xbox kan läsa, utan jag måste ha filen i .avi

Varje gång jag försöker exporera i .avi så får jag felmeddelande "blablabla oväntat avslutats".

Nu undrar jag om någon vet varför? eller om det finns ytterligare något smidigt program som gör om .mov till .avi (till mac då förståss)
Citera
2009-05-28, 18:11
Medlem
kafkas avatar
Jag har samma problem och bumpar således tråden.
Citera
2009-05-28, 21:56
Medlem
kafkas avatar
Utvecklar lite, att rendera så att textfilen bränns in funkar ypperligt, men när jag tar spara så kraschar det eller så får jag meddelandet att "det gick inte att skriva pga någon okänd anledning". Någon som vet något?
Citera
2009-05-30, 07:52
Medlem
gläfss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kafka
Utvecklar lite, att rendera så att textfilen bränns in funkar ypperligt, men när jag tar spara så kraschar det eller så får jag meddelandet att "det gick inte att skriva pga någon okänd anledning". Någon som vet något?
Streama till xbox? Varför vill man bränna in subben då???
Citera
2009-06-16, 11:17
Medlem
kafkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gläfs
Streama till xbox? Varför vill man bränna in subben då???

Därför att boxen inte kan hantera subfiler?
Citera
2009-06-16, 12:20
Medlem
gläfss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kafka
Därför att boxen inte kan hantera subfiler?
Ah. Pratar du omodifierad xbox 360 då eller? Kan inte den hantera subs? Själv kör jag en gammal xbox och den har då rakt inga problem med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in