• 1
  • 2
2008-12-17, 15:18
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishyfishy
funkar det inte om man kopplat via en stereo? verkar som om det mste vara kopplat direkt till hgtalare...!
Det funkar bra att dra in kabeln i frstrkaren direkt frn Airport ja...
Citera
2010-01-01, 14:14
Medlem
alternativt program/metod??

r egentligen airfoil enda alternativet??
borde det inte finnas ngt annat program eller ngra instllningar el dyl p datorn som skulle kunna fixa vergngen mellan spotify och airport express??

skulle bli vldigt tacksam fr en alternativ lsning!
Citera
2010-01-01, 23:40
Medlem
Pallemans avatar
Vad r det fr fel p Airfoil?
Citera
2010-01-02, 13:57
Medlem
med risk fr att verka alldeles fr sneaky s skulle jag helst vilja ha ett gratisalternativ.. har hrt att det skall finnas. !
Citera
2010-12-19, 19:30
Medlem
Jag funderar p att kpa en Airport Express fr att jag vill kra mitt Spotify i iPhone 3GS trdlst till inkopplade hgtalare? Men har jag frsttt saken rtt om det r s att man enbart kan gra frn datorn med Airfoil?
Vore fett att ha 100% procent kontroll ver musiken nyr. Visst man kan lsenordsskydda datorn osv men vid ngot tillflle mste man ju in och fixa d kommer chipsfingrarna fram.
Citera
2010-12-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Howlinbob
Jag funderar p att kpa en Airport Express fr att jag vill kra mitt Spotify i iPhone 3GS trdlst till inkopplade hgtalare? Men har jag frsttt saken rtt om det r s att man enbart kan gra frn datorn med Airfoil?
Vore fett att ha 100% procent kontroll ver musiken nyr. Visst man kan lsenordsskydda datorn osv men vid ngot tillflle mste man ju in och fixa d kommer chipsfingrarna fram.
Du kan streama frn din iPhone direkt till AE via Spotify utan tillggsprogram. Det fina med nya Airtunesstdet Apple nyligen lagt till.
Citera
2010-12-19, 23:54
Medlem
SpaderSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drizzel
Du kan streama frn din iPhone direkt till AE via Spotify utan tillggsprogram. Det fina med nya Airtunesstdet Apple nyligen lagt till.
r det airplay du syftar p?
Citera
2010-12-19, 23:57
Medlem
ZhongNanHais avatar
ngon som har koll p andra billigare routrar/liknande som har utgng som kan kopplas till stereo och annat?
Citera
2010-12-20, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abelbaker
Har provat AirFoil och det funkar stabilt frutom att det r ngra sekunders frdrjning, vilket r sjukt irriterande d man kollar p film.

Airfoil kommer med en egen videospelare, om du inte mrkt det: Airfoil Video Player.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in