2008-12-04, 19:44
Medlem
HassePasses avatar
Substans: Copelandia Cyanescens
Dos: 0.8G (med citron blandning)
Ålder: Kön: Kille, 65kg 18år.
Tid: 17.00 - 20.00

Beskrivning:

15.00:
Mig kan vi kalla Kalle, sen dom 2 andra polarna för Yngve & Lasse, Vi alla 3 sammlas hemma hos Lasse.
Vi förbereder svampen med att blanda allt med pressad citronsaft i en mugg som vi låter stå i cikra 20min,
sen tillsätter vi lite varmvatten ungefär lika mkt som vi fick ur en pressad citron.
Vi alla hade egen citron och mugg så ni inte tror att vi delade på en.

15.30:
Vi börjar dricka det, Jag & Lasse hade inte ätit på hela dagen så var vrålhungriga, Vet inte hur det var för Ynge.
Vi sitter å lirar lite tv spel samtidigt som vi börjar dricka upp a allt.

15.40:
Börjar vi redan känna utav allt, Jag börjar snea och vill inte göra nånting, Slänger bort mig spelkontrollen,
vill bara ligga stilla krypa ihop och försöka lungna ner mig, Dom andra sitter å skrattar å har roligt.
Vi slår på ett south park avsnitt, det underlättar lite för mig men ändå inte tillräckligt så jag tar en Xanor,
Tänkte att jag skulle snea som fan så ville avbryta det så fort som fan.

16.00:
Nu börjar det hända saker, Jag har lungnat ner mig ganska mycket börjar njuta utav allting.
Trodde xanor hade börjat värka och var på bättre vägar,

17.00:
Jag satt å undra vafan som hände med min Xanor försvann den eller?
Men så vipppppps var jag hög som fan och hallucinera utav helvete.
Ingen anning hur det gick till.
var det nå slaga happy piller som gjorde att man började se roliga färger började jag funder =).
South park var ännu på, Men "Ja är i min egna lilla värld,
Såg mönster som likande shackbräda över hela mitt synfält,
När någon sa nånting upprepade det sig 3-4 gånger :S haha sjukt roligt var det =).

18.00:
Nu har alla gått iväg å göra nånting medans jag ligger kvar i soffan i ett täckte som jag dragit över mig,
Och i täcket dära hände allt roligt. Mitt ben började likna mòna lisa som höll ut en palett med färger åt mig
Jag tog penseln och försökte måla men inget hände, försökte om och om igen. Sen kom 50cent in i mitt täckte jag skaka hand med honom
så träffade jag bob marley.
Så höll hitler något tal i täcket hela tiden och höll i en öl burk i vardera hand.
Sen kommer Ynge in i rummet och undrar vafan jag sysslar med haha, Och började ställa massa roliga frågor som han vore en psykolog haha.

18.15:
Nu kommer Lasse in i rummet, Lasse ville ha tillbaka sitt täckte men de fick han inte för det var mitt just då.
Fast efter några min tar jag bort täckte. Vi sitter å spekulerar rummet, Jag å Lasse kom fram till att vi är i en tv spels värld.
Var nån blandning mellan Tetris, Mario & rymden =).
Medans vi inte hörde mycket alls utav Ynge,

18.30:
Nu så var jag kvar i tv spels världen medans Lasse sa att han var en gud som hade byggt upp universum och var härskare över världen.
Och jag var kvar i min roliga tv spels värld med roliga färger och allt,
Jag trodde stup i kvarten att jag blödde ur ögonen. Tog en vatten flaska och skulle dricka vatten ur som var omöljigt :s och Lasse sa någe
om att flaskan är 3d dimensionell nått sånt dära att det inte gick att dricka från den :S.

18.45:
Jag går ut i hallen, tar med mig täcket som jag inte orkade bära, Tyckte det vägde minst 300ton sa jag var sjukt tungt haha.
Var värsta discot dära för mig ville att dom andra skulle komma å vara med, men dom satt kvar i rummet
och sa att jag skulle komma tillbaka till dom för det var bättre sa dom haha ute i rymden typ.

19.00:
Bestämmer dom andra sig för att följa med mig upp på övervåningen och utforska världen haha.
Jag går in på toan och snyter mig och försökte torka händer för dom kändes blöta hela tiden :S,
så jag tog med mig toa rullen in på ett annat rum där Lasse & Ynge satt vid datorn och sa att dom kunde se bakom msn,
som in på dom andras rum genom msn haha. Fast det gjorde inte jag så jag gick å la mig i hallen och började titta i taket.
såg en massa räver som sprang omkring i det och ville att dom andra skulle se det samt fota rävarna hahaha.

19.15:
Går Lasse & Ynge vidare till tv hallen medans jag gick till köket för att hämta vatten tog en stor bunke.
Och satt mig mitt på golvet i tv rummet och försökte dricka men gick inte så bra så tog ett (whisky?) glas
och trodde jag satt å drack whisky/sprit haha. Och sen försökte jag krypa in i bunken för såg mòna lisa i den :S
vilket resulterade att jag spillde ganska mycket haha så tog massor med papper å torkade upp vilket aldrig gick för ville inte bli tort :S.
Kastade allt papper i bunken och kröp vidare efter golvet. Kröp till nån lekställning för katterna vilket hade en stor låda men en öppning
som jag tittade in i och såg en björn dära .
Lasse & Ynge ville att jag skulle komma till dom å se i taket för dom såg rymden haha och en annan rymd under tv bordet =DD.

19.30:
Går vi vidare till Lasses rum sitter dära, Jag börjar linda in mig i toa papper och sa att jag mumifierar mig själv,
Lasse & Ynge satt å titta på mig och undra vad jag gjorde.

19.45:
Går vi ner till källaren till en annat rum och sitter dära. Lasse sa att han var under vatten ytan, medans jag sa
att rummet var en ubåt :S.

20.00:
Landade vi, Sjukt otroligt snabbt hur man landade tog bara några min.

Utvärdering:
Tiderna kan inte stämma exakt, Fast försöker få det någorlunda hur som helst.
Under hela trippen var det jobbigt att andas. Man var tvungen att anstränga sig för att andas kändes det som.
Är mycket mer saker som hände fast kan ju inte förklara exakt varje detalj blir alldeles för mycket då.
Var sjukt roligt hur som helst.
Jag trippen/svampen 10/10! Är ända svampen jag prövat så.
Vad hände utav min Xanor? Ska det inte avbryta trippen? Gjorde det inte för mig iaf :S.

Stavfel kan finnas med punkter och sånt :/.
Citera
2008-12-05, 00:23
Medlem
Verkar trevligt men ett tips är att inte se på TV eller sitta vid datorn utan istället antingen vara ute och beundra världen eller sitta/ligga och ta det lugnt.

Xanor ska väl inte avbryta en tripp vad jag vet.
Citera
2008-12-21, 23:57
Medlem
låter helfräckt vart fick du tag i denna underbara svamp? ja letar och letar men kan inte hitta nån sida som jag känner att den är pålitlig,, eller du kanske inte köpte från en internetshop?
Citera
2008-12-23, 01:06
Medlem
Men åh ts låter ju som en helt sjukt bra tripp!
Jag gillar dig
Citera
2008-12-27, 14:11
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassePasse
Substans: Copelandia Cyanescens
Dos: 0.8G (med citron blandning)
Ålder: Kön: Kille, 65kg 18år.
Tid: 17.00 - 20.00

Beskrivning:

15.00:
Mig kan vi kalla Kalle, sen dom 2 andra polarna för Yngve & Lasse, Vi alla 3 sammlas hemma hos Lasse.
Vi förbereder svampen med att blanda allt med pressad citronsaft i en mugg som vi låter stå i cikra 20min,
sen tillsätter vi lite varmvatten ungefär lika mkt som vi fick ur en pressad citron.
Vi alla hade egen citron och mugg så ni inte tror att vi delade på en.

15.30:
Vi börjar dricka det, Jag & Lasse hade inte ätit på hela dagen så var vrålhungriga, Vet inte hur det var för Ynge.
Vi sitter å lirar lite tv spel samtidigt som vi börjar dricka upp a allt.

15.40:
Börjar vi redan känna utav allt, Jag börjar snea och vill inte göra nånting, Slänger bort mig spelkontrollen,
vill bara ligga stilla krypa ihop och försöka lungna ner mig, Dom andra sitter å skrattar å har roligt.
Vi slår på ett south park avsnitt, det underlättar lite för mig men ändå inte tillräckligt så jag tar en Xanor,
Tänkte att jag skulle snea som fan så ville avbryta det så fort som fan.

16.00:
Nu börjar det hända saker, Jag har lungnat ner mig ganska mycket börjar njuta utav allting.
Trodde xanor hade börjat värka och var på bättre vägar,

17.00:
Jag satt å undra vafan som hände med min Xanor försvann den eller?
Men så vipppppps var jag hög som fan och hallucinera utav helvete.
Ingen anning hur det gick till.
var det nå slaga happy piller som gjorde att man började se roliga färger började jag funder =).
South park var ännu på, Men "Ja är i min egna lilla värld,
Såg mönster som likande shackbräda över hela mitt synfält,
När någon sa nånting upprepade det sig 3-4 gånger :S haha sjukt roligt var det =).

18.00:
Nu har alla gått iväg å göra nånting medans jag ligger kvar i soffan i ett täckte som jag dragit över mig,
Och i täcket dära hände allt roligt. Mitt ben började likna mòna lisa som höll ut en palett med färger åt mig
Jag tog penseln och försökte måla men inget hände, försökte om och om igen. Sen kom 50cent in i mitt täckte jag skaka hand med honom
så träffade jag bob marley.
Så höll hitler något tal i täcket hela tiden och höll i en öl burk i vardera hand.
Sen kommer Ynge in i rummet och undrar vafan jag sysslar med haha, Och började ställa massa roliga frågor som han vore en psykolog haha.

18.15:
Nu kommer Lasse in i rummet, Lasse ville ha tillbaka sitt täckte men de fick han inte för det var mitt just då.
Fast efter några min tar jag bort täckte. Vi sitter å spekulerar rummet, Jag å Lasse kom fram till att vi är i en tv spels värld.
Var nån blandning mellan Tetris, Mario & rymden =).
Medans vi inte hörde mycket alls utav Ynge,

18.30:
Nu så var jag kvar i tv spels världen medans Lasse sa att han var en gud som hade byggt upp universum och var härskare över världen.
Och jag var kvar i min roliga tv spels värld med roliga färger och allt,
Jag trodde stup i kvarten att jag blödde ur ögonen. Tog en vatten flaska och skulle dricka vatten ur som var omöljigt :s och Lasse sa någe
om att flaskan är 3d dimensionell nått sånt dära att det inte gick att dricka från den :S.

18.45:
Jag går ut i hallen, tar med mig täcket som jag inte orkade bära, Tyckte det vägde minst 300ton sa jag var sjukt tungt haha.
Var värsta discot dära för mig ville att dom andra skulle komma å vara med, men dom satt kvar i rummet
och sa att jag skulle komma tillbaka till dom för det var bättre sa dom haha ute i rymden typ.

19.00:
Bestämmer dom andra sig för att följa med mig upp på övervåningen och utforska världen haha.
Jag går in på toan och snyter mig och försökte torka händer för dom kändes blöta hela tiden :S,
så jag tog med mig toa rullen in på ett annat rum där Lasse & Ynge satt vid datorn och sa att dom kunde se bakom msn,
som in på dom andras rum genom msn haha. Fast det gjorde inte jag så jag gick å la mig i hallen och började titta i taket.
såg en massa räver som sprang omkring i det och ville att dom andra skulle se det samt fota rävarna hahaha.

19.15:
Går Lasse & Ynge vidare till tv hallen medans jag gick till köket för att hämta vatten tog en stor bunke.
Och satt mig mitt på golvet i tv rummet och försökte dricka men gick inte så bra så tog ett (whisky?) glas
och trodde jag satt å drack whisky/sprit haha. Och sen försökte jag krypa in i bunken för såg mòna lisa i den :S
vilket resulterade att jag spillde ganska mycket haha så tog massor med papper å torkade upp vilket aldrig gick för ville inte bli tort :S.
Kastade allt papper i bunken och kröp vidare efter golvet. Kröp till nån lekställning för katterna vilket hade en stor låda men en öppning
som jag tittade in i och såg en björn dära .
Lasse & Ynge ville att jag skulle komma till dom å se i taket för dom såg rymden haha och en annan rymd under tv bordet =DD.

19.30:
Går vi vidare till Lasses rum sitter dära, Jag börjar linda in mig i toa papper och sa att jag mumifierar mig själv,
Lasse & Ynge satt å titta på mig och undra vad jag gjorde.

19.45:
Går vi ner till källaren till en annat rum och sitter dära. Lasse sa att han var under vatten ytan, medans jag sa
att rummet var en ubåt :S.

20.00:
Landade vi, Sjukt otroligt snabbt hur man landade tog bara några min.

Utvärdering:
Tiderna kan inte stämma exakt, Fast försöker få det någorlunda hur som helst.
Under hela trippen var det jobbigt att andas. Man var tvungen att anstränga sig för att andas kändes det som.
Är mycket mer saker som hände fast kan ju inte förklara exakt varje detalj blir alldeles för mycket då.
Var sjukt roligt hur som helst.
Jag trippen/svampen 10/10! Är ända svampen jag prövat så.
Vad hände utav min Xanor? Ska det inte avbryta trippen? Gjorde det inte för mig iaf :S.

Stavfel kan finnas med punkter och sånt :/.

Brukar det vara på trippar på alla svamptrippar jag varit med om...man funderar över om man andas eller inte...hur man andas..om man andas...hur många andningar man måste göra för man ska fortsätta leva och massa andra djupa tankar om andningen Men jag försöker koppla bort det där och säga till mig själv att jag lever iaf så skit samma om jag inte andas eller inte
Citera
2008-12-28, 13:20
Medlem
Wachotos avatar
Låt som en riktigt trevlig kväll, härligt att få bli sådär skum i huvudet och bara ha kul åt allt
Citera
2008-12-28, 13:26
Medlem
Förbannads avatar
Verkar som ni hade en minst sagt trevlig tripp. Väl strukturerad rapport 5/5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in