Citat:
Ursprungligen postat av Chavalo
Äsch, mår ju inte dåligt av det å hon e gla'
Är bara lite irriterad men det släpper la!
Bah, låt INTE bli att ta upp det med henne!
Massa irritation som bara ligger är aldrig käckt, dessutom så känns det som om ni behöver ta er ett snack angående vad ni anser är okej eller inte?
Ni är ju uppenbarligen väldigt olika just där. Det är inte schysst att hon ska lulla runt med killkompisar bara för att dom råkar vara fulare än dina tjejkompisar, då har vi liksom gått bortom all rim och reson känns det som.
Jag hade nog känt att det var betydligt mer viktigt för dig att kompromissa ochsåvidare om tjejen hade haft annan moral/andra värderingar än vad du har. Då kanske ni verkligen hade fått tänka till båda två?
Så verkar ju dock inte vara fallet eftersom att hon faktiskt själv umgås med sina polare utan dig och allt det där, hade det handlat om exempelvis respekt som i mitt fall så hade hon givetvis inte hängt runt obehindrat med sina kompisar medan du ska vara utan!
Handlar det om utseendefixering, svartsjuka och osäkerhet kanske hon verkligen behöver jobba med det, i kombination med att du ger det hela en chans och kanske tonar ner umgänget med tjejkompisarna lite? För att se om det blir bättre, menar jag. Annars kanske det blir svårt att få ett långt och fungerande förhållande om ni båda är olika och inte vill kompromissa?
(Och nej, jag tror inte att jag är paranoid, bara tuff och klar över vad jag tycker är okej!

)