Citat:
Ursprungligen postat av ante.i
vet att de är fler än mig som tycker att det låses trådar helt utan anledning på FB, vore kul om ni kunde komma med synpunkter på detta och om ni tycker moderatorerna har för stor makt eller att de själva inte vill följa reglerna.
en tråd ska väl låsas om den inte följer reglerna och inte låsas utan vidare bara för att en person har en personlig åsikt eller
Det finns en tråd som jag saknar, att den är låst. Varför går inte Mod in i denna tråd raderar all trams och sen låser upp tråden och igen hårdar till reglerna för tråden? Jag följde denna tråd från början till slut och det var en väldigt intressant läsning. Det slutade med att den låstes. Men varför?
Så jag håller med dig TS, självklart kan man låsa en tråd om det är en jävla massa trams och skit. Men jag tyckte faktiskt att det finns ingen anledning till att låsa den tråden, det blev pajkastning åt höger och vänster i slutet. Men, öppnar tråden igen efter att mod har raderat en massa inlägg.
För ett bra tag sedan, kom jag in en tråd som var låst. Mod hade då rensat alla tramsinlägg och öppnat tråden. Varför inte göra samma med denna tråd? Är det för mycket begärt kanske?
Tråden jag pratar om är här:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=746193
Citat:
Ursprungligen postat av Tazqua
Har du några exempel där du tycker det har gått fel till?
Ja, se ovan.