Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-04, 12:25
Bannlyst
vet att de är fler än mig som tycker att det låses trådar helt utan anledning på FB, vore kul om ni kunde komma med synpunkter på detta och om ni tycker moderatorerna har för stor makt eller att de själva inte vill följa reglerna.
en tråd ska väl låsas om den inte följer reglerna och inte låsas utan vidare bara för att en person har en personlig åsikt eller
2008-12-04, 12:27
Medlem
Tazquas avatar
Tycker själv att moderatorerna gör ett bra jobb med såna saker som jag har sett i vilket fall.
Har du några exempel där du tycker det har gått fel till?
2008-12-04, 12:30
Bannlyst
vist gör de ett bra jobb. men ibland går det fel tycker jag.

tex letade idag igenom trådar för svar på saker fanns inget och en var låst så kunde inte skriva där, frågade då det jag undrade över i ett forum hör och får ett svar men inget vidare svar. efter en stund står det från en moderator "släng skiten" och då låste han den, vet att någon sitter på det svar jag vill ha här men totalt omöjligt att få det då man inte får fråga och de jag frågade är inget regelbrott
2008-12-04, 12:32
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante.i

tex letade idag igenom trådar för svar på saker fanns inget och en var låst så kunde inte skriva där, frågade då det jag undrade över i ett forum hör och får ett svar men inget vidare svar. efter en stund står det från en moderator "släng skiten" och då låste han den, vet att någon sitter på det svar jag vill ha här men totalt omöjligt att få det då man inte får fråga och de jag frågade är inget regelbrott

Vad var det för tråd då?
2008-12-04, 12:33
Medlem
Tazquas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante.i

Då ska du ju ta och skicka ett PM till modden som låste din tråd och förklara för honom/henne varför den inte borde vara låst. Finns alltid en chans att modden låser upp din tråd igen.
2008-12-04, 12:34
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Vad var det för tråd då?
Den här antagligen?

https://www.flashback.org/showthread.php?p=13984831#post13984831
2008-12-04, 12:35
Medlem
Tazquas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Den här antagligen?

Och där fick du ju ändå ett svar.
Häll ut skiten.
2008-12-04, 12:37
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Den här antagligen?

Vi kan ju börja med topic som är helt kass. Även tråden som sådan saknar väl underlag känns det som. Så ser inte riktigt att moderatorn gjorde fel.
2008-12-04, 12:40
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Vi kan ju börja med topic som är helt kass. Även tråden som sådan saknar väl underlag känns det som. Så ser inte riktigt att moderatorn gjorde fel.
Plus att den är placerad i forumet Kemi och pyroteknik där den knappast hör hemma.
2008-12-04, 12:40
Medlem
Sunners avatar
Citat:

Jag är ingen hejare på matlagning, men en topic om mandel borde väl ändå ligga i Mat-forumet också?
Såtillvida nu inte TS vill använda sin gamla mandel till att tillverka stinkbomber eller något, då kanske...

Äh, slagen av Megalomania
2008-12-04, 12:41
Bannlyst
så en fråga som man kan svara på saknar underlag??

ta tex trådar som rubriker "vista" hur är den rubriken då??
och frågan där är datorn hänger sig vad är fel är ju lika med det jag skrev och frågade då men den får vara olåst

sen att min tråd blev låst av en moderator och en annan som jag personligen känner tycker med de är konstigt men han vill inte blanda sig i mm av olika saker
2008-12-04, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunner
Jag är ingen hejare på matlagning, men en topic om mandel borde väl ändå ligga i Mat-forumet också?
Såtillvida nu inte TS vill använda sin gamla mandel till att tillverka stinkbomber eller något, då kanske...

Äh, slagen av Megalomania

bittermandel innehåller HCN tror jag vet var
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in