Q7:an lanserades år 2006, så det dröjer nog till runt 2012-2013 innan det kommer någon ny modell.
Förmodligen så får den nog en lätt facelift någon gång runt 2010.
vad jag har läst så har man lagt q7 hybrid på is för att marknaden var för liten plus att man sattsar allt på hybrid till q5 ist? lr är jag ute å cyklar?
HAHA när man har koppat igenom vad han har skapat för trådar så har du nog rätt xP men han kanske vann på lotto? men då får man tänka på att skatten är hög plus försäkringen men om han är en mytoman så spelar det ju ingen roll...å du trådskaparen det låter bara löjligt om du kallar folk troll....
Senast redigerad av dibb 2008-12-04 kl. 19:40.
Jag bumpar tråden med en fråga. Idag såg jag den grymmaste Q7an jag sett! En fet vit i järfälla.
Frågan är vad det kan ha varit för modell?
Den var helt ny det såg man. Led fram osv. Men den hade dubbla utblås på varje sida bak. dvs sammanlagt 4 pipor. Vilken modell är det som har det? Det såg orginal ut så jag tror inte det var nått eftermarknads avgas.
Jag bumpar tråden med en fråga. Idag såg jag den grymmaste Q7an jag sett! En fet vit i järfälla.
Den var helt ny det såg man. Led fram osv. Men den hade dubbla utblås på varje sida bak. dvs sammanlagt 4 pipor. Vilken modell är det som har det? Det såg orginal ut så jag tror inte det var nått eftermarknads avgas.
garanterat en vanlig q7 bara de att alla nya audi kör med led, att den har 4 utblås tyder på en v8 minst.
Kan vara en bil som varit inne hos proffstuningfima någon stans. Har sett flera riktigt fina q7 med fyra pipor. Då proffs gör det blir bilen ofta väldigt svår att skilja från orginal utförande mässigt
Bra gissat men nog tyvärr fel. Den hade inte dom där röda skitgrejerna på bakspoilern, inte den svarta skräpet på sidan och fel fälgar. Hade nya rs6 fälgarna fast modell stor. eller så var dom i 20" men såg extremt feta ut.
Kan ju också ha varit nån annan firma som varit på den. Men allt såg så jävla bra ut så jag fick för mig att det var orginal.
Det var en alldeles original Q7 V12 TDI utan ABT-skräp du såg.
Har snart 1 år på nacken.