2008-12-04, 07:31
Medlem
Godmorgon!
Jag har ett akut problem som behöver en snabb lösning:
Min dotter skall ut på resa och lånar min bärbara dator för att kunna hålla kontakt via webkamera. När vi startar Live Mess så kommer bara mitt yahoo-id upp. Hur kan jag få bort detta och ersätta det med hennes? Har försökt söka men hittar inget svar på detta så jag sätter mitt hopp till er! Det spelar ingen roll om mitt id försvinner för evigt. Tacksam för svar.
Citera
2008-12-04, 08:20
Medlem
jarlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Väduren
Godmorgon!
Jag har ett akut problem som behöver en snabb lösning:
Min dotter skall ut på resa och lånar min bärbara dator för att kunna hålla kontakt via webkamera. När vi startar Live Mess så kommer bara mitt yahoo-id upp. Hur kan jag få bort detta och ersätta det med hennes? Har försökt söka men hittar inget svar på detta så jag sätter mitt hopp till er! Det spelar ingen roll om mitt id försvinner för evigt. Tacksam för svar.

Man klickar väl på pilen till höger om kontonamnet och väljer "logga in med annat Live ID"? Eller menar du något annat?
Citera
2008-12-04, 08:45
Medlem
tack för svaret. Hittade inte nåt sånt (är väldigt stressad). Problemet är ju att när inloggningsbilden kommer upp ligger mitt konto kvar som default och det är det jag vill få bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in